افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آغاز نصب اولین تجهیزات عمده در کارخانه آهن اسفنجی بافق

  • کد خبر : 342736
آغاز نصب اولین تجهیزات عمده در کارخانه آهن اسفنجی بافق

به گزارش بازار، مجتبی حمیدیان گفت: اولین تجهیزات عمده کارخانه آهن اسفنجی وارد شهر بافق شد و با حضور مسئولین شهرستان، نصب بزرگترین و آخرین اجکتور دودکش پروژه اسفنجی آغاز شد. آهن وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه آهن اسفنجی نشان از عزم و تلاش جدی همکاران برای تحقق اهداف عالی و توسعه صنعتی منطقه […]

به گزارش بازار، مجتبی حمیدیان گفت: اولین تجهیزات عمده کارخانه آهن اسفنجی وارد شهر بافق شد و با حضور مسئولین شهرستان، نصب بزرگترین و آخرین اجکتور دودکش پروژه اسفنجی آغاز شد. آهن

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه آهن اسفنجی نشان از عزم و تلاش جدی همکاران برای تحقق اهداف عالی و توسعه صنعتی منطقه دارد، افزود: در حال حاضر پروژه آهن اسفنجی 32 درصد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیشرفت داشته است. ، در سال 1405 به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد مرکزی تصریح کرد: نگاه ما در شرکت آهن و فولاد مرکزی به برنامه ریزی ختم نمی شود، بلکه باید برنامه ها را دنبال کرد تا به نتیجه کامل برسیم. وی افزود: در شرکت سنگ آهن کارهای زیادی در انتظار است. کافیست بعد از اتمام یک برنامه به طرح بعدی مراجعه کنید تا نتیجه بگیرید.

حمیدیان تصریح کرد: در مهرماه امسال شاهد ورود مخازن گاز تصفیه به وزن 240 تن و قطعه اول سازه های فلزی اصلی کوره خواهیم بود که وزن کل آنها تقریباً می باشد. 5 هزار تن و برنامه ساخت و تحویل مهر تا اسفند سال جاری می باشد. وی با اشاره به اینکه دودکش اجکتور از ساختاری با دو ورودی ریکپراتور و یک ورودی فن تشکیل شده است که گاز حاصل از احتراق مشعل های یونیت ریفرمر را پس از بازیابی حرارتی وارد جو می کند، گفت: استفاده از دودکش اجکتوری برای بهبود احتراق مشعل های واحد اصلاح کننده است و اثرات گازهای گلخانه ای تولید شده بر محیط زیست و انسان را کاهش می دهد و باعث کاهش دمای گازهای تولیدی و سطح آلاینده های تولید شده در محیط اطراف می شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بیان کرد: عملیات ساخت شمع اجکتور کارخانه آهن اسفنجی در پنج قسمت از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و هم اکنون شاهد نصب آن هستیم.

حمیدیان افزود: وزن دود

Ejeto Stack کارخانه حدود 95 تن وزن دارد و ارتفاع آن به حدود 45 متر می رسد. وی با اشاره به سرمایه گذاری های خوبی که در شرکت فولاد مرکزی انجام شده است، گفت: بیش از 4 میلیارد تومان در معدن D19 سرمایه گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.