افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

آغاز فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

  • کد خبر : 250442
آغاز فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از هم اکنون آغاز شده و کاندیداها به مدت یک هفته امکان تبلیغات دارند. گزارش کردن سایت خبری شخصرئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه دارد. رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات نامزدهای دور […]

فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از هم اکنون آغاز شده و کاندیداها به مدت یک هفته امکان تبلیغات دارند.

گزارش کردن سایت خبری شخصرئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات شورای اسلامی از صبح امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه فرصت تبلیغات دارند.

عباس جوهری افزود: بر اساس قانون داوطلبان می توانند در مکان های در نظر گرفته شده در سطح شهر نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

امروز برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره کاندیداهای انتخاباتی استان تهران نیز در شبکه تهران آغاز می شود.

34 برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزدهای دور دوم انتخابات شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه ها به صورت رایگان ضبط و تولید می شود و همه روزه در ساعت های 21:30، 10:30، 13:30، 15:30 و 17:30 از شبکه تهران سیما پخش می شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

اطلاعیه دو کاندیدای حوزه انتخاباتی ورامین، قرچک و پیشوا نیز در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 روی آنتن شبکه تهران است.

در مرحله اول انتخابات شورای اسلامی در حوزه های انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت بین 3372 نفر بود که از این تعداد 14 نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که 30 نماینده دارند، 16 نفر دیگر در 31 اردیبهشت در دور دوم انتخابات شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، 7 زن و 25 مرد برای تصدی کرسی های حوزه انتخابیه تهران با هم رقابت می کنند.

انتخابات این دوره از حوزه انتخابیه تهران تماماً الکترونیکی است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا 2 نفر به عضویت شورای اسلامی شهر در می آیند.

آبنما: جماران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.