افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه در کرمانشاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 100736
آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه در کرمانشاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان کرمانشاه وجود دارد که که حدود نیمی از رانندگان آنها فاقد گواهینامه و مدارک لازم هستند. وی افزود: افرادی می‌توانند در طرح دریافت گواهینامه آسان شرکت کنند که دارای موتورسیکلت […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان کرمانشاه وجود دارد که که حدود نیمی از رانندگان آنها فاقد گواهینامه و مدارک لازم هستند.

وی افزود: افرادی می‌توانند در طرح دریافت گواهینامه آسان شرکت کنند که دارای موتورسیکلت با پلاک به نام خود باشند و قبل از سال جاری در سامانه شماره گذاری ثبت شده باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح تمام اقدامات لازم از قبیل معاینات پزشکی، آزمون آئین نامه، آزمون عملی و … در طول یک روز انجام می‌شود، تصریح کرد: داشتن ۱۸ سال تمام و داشتن سلامت روحی و جسمی از شرایط قانونی اخذ گواهینامه موتورسیکلت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حاجیان با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت گواهینامه در این طرح هزینه‌های به مراتب کمتری را می‌پردازند، گفت: این طرح در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل ذهاب، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی که دارای آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت هستند آماده اجرای طرح گواهینامه آسان و یک روزه هستند.

وی همچنین به برخی مراحل اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: متقاضیان ابتدا باید در سامانه سخا ثبت نام و اطلاعات هویتی خود را درج کنند، مراجعه به سایت آموزشگاه مجازی به آدرس iraninmotorco.ir و ثبت مشخصات موتورسیکلت شامل پلاک و شماره شناسایی در سامانه از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: افراد فاقد موتورسیکلت باید همان مراحل قانونی را از طریق آموزشگاه‌های رانندگی طی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=100736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.