افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

آغاز سفر رسمی رئیس کمیته امداد کشور به استان سمنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406568
آغاز سفر رسمی رئیس کمیته امداد کشور به استان سمنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه رئیس کمیته امداد کشور شب گذشته وارد سمنان شد و امروز چهارشنبه سفر رسمی خود به شهرستان های شاهرود و میامی در استان سمنان را با ورود به لحظه های شاهرود آغاز کرد. چندی پیش حضور در کمیته امداد شاهرود را آغاز کرد. در ادامه باید […]

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه رئیس کمیته امداد کشور شب گذشته وارد سمنان شد و امروز چهارشنبه سفر رسمی خود به شهرستان های شاهرود و میامی در استان سمنان را با ورود به لحظه های شاهرود آغاز کرد. چندی پیش حضور در کمیته امداد شاهرود را آغاز کرد. در ادامه باید گفت که دلیل این حضور، مراسم معارفه مدیر جدید این اداره کل است.

وی با بیان اینکه در مهمترین برنامه ها رئیس کمیته امداد کشور است شجره نامه طیبه شهر رویان با بیان اینکه این مراسم در واقع تحویل محصولات باغی به نیازمندان است، افزود: نیکوکار آقای جعفری 350 اصله درخت زردآلو به کمیته امداد اهدا کرد که در این بازدید از آنها قدردانی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از یک مرکز نیکوکاری نیز بازدید می شود، گفت: این سفر همچنین چالش های مراکز نیکوکاری را مطرح و پیشنهادات لازم را ارائه می کند.

ذوالفقاری در ادامه بیان کرد: بازدید از طرح تولید محصولات نمدی، سه طرح اشتغالزایی و سه طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان از دیگر برنامه های شاهرود است.

وی با بیان اینکه رئیس کمیته امداد کشور نیز به میامی سفر می کند، اضافه کرد: افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد کالپوش پس از گذشت چندین سال بهره برداری از 114 واحد مسکونی در استان سمنان در شهرستان رضوان از برنامه های میامی متمرکز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان حضور در دامغان و سمنان را از دیگر برنامه های سفر بختیاری به استان عنوان کرد و افزود: همچنین جلسه ای با استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شده است. سمنان. .

ذوالفقاری با بیان اینکه افتتاح ساختمان مسکونی 16 واحدی بازدید از پروژه های مفتاح عزیزم و دیدار با مسئولان بخشی از برنامه های سفر بختیاری به دامغان است، خاطرنشان کرد: رئیس کمیته امداد مرکز استان ابتدا از یک درمانگاه بازدید می کند.

وی با بیان اینکه دیدار با فعالان اقتصادی در مرکز استان سمنان و همچنین سفر به مهدیشار بختیاری افزود: از دیگر برنامه های رئیس کمیته امداد کشور سفر به استان سمنان است. مهدیشار یک سالن ورزشی افتتاح خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه و حضور در مراسم تجلیل از دانش آموزان از دیگر برنامه های بختیاری در مهدیشار فرمود: پس از سفر به مهدیشار او به سمنان بازمی گردد و در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا می کند.

ذوالفقاری گفت: از دیگر برنامه های سفر سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور به سمنان، دیدار با کارکنان بازنشسته و بازنشستگان کمیته امداد و همچنین دیدار با نخبگان است. سمنان به تهران پس از این دیدارها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.