افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان شمالی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 404845
آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان شمالی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر، مرتضی بهزاد فر گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور به مدت ۴۵ روز در خراسان شمالی آغاز می شود. وی در ادامه افزود: این طرح در 10 شهرستان، 25 شهر و 835 روستا در خراسان شمالی اجرا می شود. وی با بیان […]

وی در گفتگو با خبرنگار مهر، مرتضی بهزاد فر گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور به مدت ۴۵ روز در خراسان شمالی آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: این طرح در 10 شهرستان، 25 شهر و 835 روستا در خراسان شمالی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این سرشماری ها عموماً در بازه های 10 ساله انجام می شود، تصریح کرد: آخرین سرشماری کشاورزی که انجام شده در سال 1392 بوده که در مجموع پنج دوره انجام شده است و این دوره ششمین سرشماری محسوب می شود. .

وی افزود: سرشماری عمومی کشاورزی در سطح استان از طریق ستاد هماهنگی استانی به ریاست استاندار اداره می شود و همچنین در هر شهرستان یک ستاد بخشداری به ریاست استاندار وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت خراسان شمالی با اشاره به اهمیت آمار و اطلاعات بخش کشاورزی در برنامه ریزی، خواستار همکاری استانداری ها و دستگاه های اجرایی در انجام سرشماری عمومی کشاورزی امسال در استان شد.

وی ادامه داد: تفاوت سرشماری عمومی کشاورزی امسال نقش موثر و چشمگیر وزارت جهاد کشاورزی و جهاد کشاورزی استان است و فعال سازی ظرفیت بخش کشاورزی یکی از نکات کلیدی است که می تواند کیفیت سرشماری را افزایش دهد. . آوردن اطلاعات کمک می کند.

وی تصریح کرد: 690 نفر از متقاضیان سرشماری در استان ثبت نام کردند که پس از قبولی در مصاحبه، شرکت در دوره آموزشی و کسب حد نصاب آزمون، 78 نفر به عنوان سرشماری انتخاب و مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.