افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

آغاز ثبت نام وام 300 میلیونی بانک سرمایه

  • کد خبر : 144731
آغاز ثبت نام وام 300 میلیونی بانک سرمایه

خبرنگار شکیبا باخال زاده: افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده وام داشته باشند یا افتتاح کنند. پس از افتتاح حساب، ایجاد یک حساب متوسط ​​حداقل برای سه ماه ضروری است. در این صورت مشتری می تواند با پشتوانه اعتبار نیروی کار و ضامن […]

خبرنگار شکیبا باخال زاده: افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده وام داشته باشند یا افتتاح کنند. پس از افتتاح حساب، ایجاد یک حساب متوسط ​​حداقل برای سه ماه ضروری است. در این صورت مشتری می تواند با پشتوانه اعتبار نیروی کار و ضامن رسمی وام مذکور را دریافت کند. همانطور که گفته شد این اعتبار قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها به شما یک نرخ چهار درصد اختصاص داده شده است. پس از دریافت وام و بسته به ضوابط بانک، افراد امکان استرداد اصل و سود در مدت 48 ماه را دارند.

با احتساب سقف مبلغ وام، مدت پرداخت اقساط و نرخ سود، مبلغ هر قسط بالغ بر 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان است. سود کل تسهیلات به 30 میلیون تومان می رسد. مبلغ وام به اضافه سود 330 میلیون و 100 هزار توکن خواهد بود.

بانک سرمایه فعالیت خود را در 27 آذر 1393 در قالب خدمات پولی و بانکی آغاز کرد. در حال حاضر این گروه در قالب بانکداری الکترونیک، مشاوره بانکی، صرافی ارز و ریال و امور سهامداران به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته است لوح تقدیر پانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی برتر ایران 97، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح تقدیر بهترین مدیر روابط عمومی، تندیس بلورین تعالی در عموم را از آن خود کند. روابط و غیره

وام 300 میلیونی با 5 میلیون اقساط

افراد می توانند برای دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک سپه که در یکی از شعب قرض الحسنه سپرده افتتاح کرده و سپرده آن حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه غیرفعال بوده است، اقدام کنند. برای دریافت این تسهیلات ضمانت نامه ضامن رسمی و اعتبار حرفه ای اعلام می شود. این سرویس کاملاً قابل وام است و تنها بانک برای تامین هزینه های خود دو درصد کارمزد دریافت می کند. مدت بازپرداخت این خط منعطف بوده و بین 12 ماه تا 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به شرایط ذکر شده برای دریافت وام، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مبلغ وام به اضافه سود 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

وام / آشنایی با برخی خدمات مالی و پولی بانک سپه

بانک سپه 98 سال پیش با سرمایه تقریبی 388 هزار تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه مالی و اقتصادی فعال در کشور در زمینه گشایش انواع سپرده، حواله ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید اعتبار، صدور ضمانت نامه ارزی و غیره پولی و غیره به مشتریان خود خدمات ارائه می کند. بانک های مجاز خدمات. بانک سپه در ارائه خدمات در سطح بین المللی نیز مورد توجه مشتریان مقیم خارج از کشور است.

منبع: کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.