افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

آغاز تحصن شبانه خانواده های خشمگین اسرای صهیونیستی مقابل وزارت جنگ – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 178035
آغاز تحصن شبانه خانواده های خشمگین اسرای صهیونیستی مقابل وزارت جنگ – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران شهرک نشین خشمگین به همراه خانواده های اسرای صهیونیست در نوار غزه با سردادن شعارهایی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در تل آویو محاصره کردند و خواستار توافق برای آزادی اسرای صهیونیست شدند. پایگاه فلسطینی الشهاب شنبه شب گزارش داد که صدها معترض خشمگین خیابان اصلی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران شهرک نشین خشمگین به همراه خانواده های اسرای صهیونیست در نوار غزه با سردادن شعارهایی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در تل آویو محاصره کردند و خواستار توافق برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

پایگاه فلسطینی الشهاب شنبه شب گزارش داد که صدها معترض خشمگین خیابان اصلی ایالون در مرکز تل آویو را مسدود کردند و با سردادن شعارهایی خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو از قدرت و آزادی فوری اسرای اسرائیلی از گروه های شبه نظامی فلسطینی در غزه شدند.

به گفته منابع فلسطینی، پس از گذشت 100 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی (16 مهر)، خانواده های اسرای نظامی اسرائیل اعلام کرده اند که از امشب در مقابل وزارت جنگ این رژیم تحصن خود را آغاز می کنند. در اعتراض به سیاست های جنگی کابینه نتانیاهو.

به گفته منابع عبری زبان، همزمان با تجمع اعتراضی خانواده‌های اسرای صهیونیست در مقابل وزارت جنگ این رژیم، کابینه جنگی رژیم صهیونیستی نیز نشست ویژه‌ای برای ارزیابی ناآرامی‌های تل‌آویو و تل‌آویو برگزار می‌کند. ادامه جنگ غزه

از سوی دیگر، تارنمای عبری تایمز اسرائیل گزارش داد که معترضان خشمگین اسرائیلی به همراه خانواده زندانیان با ساخت مدلی شبیه به کابینه نتانیاهو اقدام به اعمال فشار بر کابینه نتانیاهو و ابراز خشم خود از بی کفایتی کابینه در آزادی زندانیان خود کردند. جنبش زیرزمینی حماس تونل های اطراف میدان موسوم به “ربوده شده” آنها در تل آویو در همبستگی با اسیران خود تظاهرات کردند.

از سوی دیگر، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی جمعه گذشته اعلام کرد که دیوید بارنیا، رئیس موساد طی توافقی با قطر اعلام کرد که با قطر برای ارسال محموله دارویی برای تامین نیازهای پزشکی مجروحان به توافق رسیدیم. اسیر رژیم صهیونیستی توسط حماس در غزه.

از سوی دیگر در ادامه حملات موشکی و موشکی جنگنده های فلسطینی در نوار غزه به سمت شهرهای اطراف غزه، ساکنان سدیروت، شهر بزرگ مهاجرپذیر در اطراف نوار غزه، در تظاهرات بعدازظهر شنبه تاکید کردند: ما تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت به آنجا نیستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.