افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آغاز به کار سامانه فاکتورینگ با ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار

  • کد خبر : 215014
آغاز به کار سامانه فاکتورینگ با ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سامانه فاکتورینگ با مصوبه شورای پول و اعتبار به بهره برداری می رسد، گفت: کشورهای مستقل با وجود برخی فشارها از سوی سایر کشورها به همکاری خود ادامه خواهند داد. آفتاب نیوز: سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران گفت: از سال 1395 مقرر شد […]

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سامانه فاکتورینگ با مصوبه شورای پول و اعتبار به بهره برداری می رسد، گفت: کشورهای مستقل با وجود برخی فشارها از سوی سایر کشورها به همکاری خود ادامه خواهند داد.

آفتاب نیوز:

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران گفت: از سال 1395 مقرر شد دولت قبل اقداماتی را در قالب سند ملی مبارزه با پولشویی انجام دهد اما اقدامات محدودی انجام شد. در این مدت جلسات متعددی برای تدوین برنامه عملیاتی هر نهاد در چارچوب سند ملی مدیریت ریسک برگزار شد. این سند در بهمن ماه تهیه و نسخه اصلی به سران قوا تحویل داده شد. از این پس هر سه ماه یکبار، اقدامات هر نهاد در چارچوب این سند بررسی می‌شود تا فعالیت‌های مخرب در زمینه قاچاق، دارایی‌هایی مانند ارز و اوراق بهادار به حداقل برسد.

ادامه همکاری کشورهای مستقل با ایران علیرغم فشارها

خاندوزی در خصوص برخی اظهارنظرهای کشورهای اروپایی پس از نشست مشترک اقتصادی ایران و مجارستان گفت: همانطور که در عمل مشاهده کردید اولویت دولت همکاری با کشورهای همسایه و مستقل است و این سیاست با استقبال خوبی مواجه شده است. در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، سه کمیسیون مشترک با مجارستان برای روابط اقتصادی و تایید نیازهای اقتصادی دو کشور تشکیل شد. کشورهای مستقل علیرغم برخی مشکلات و فشارهای سایر کشورها به همکاری خود ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.