افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

آغاز بلیت فروشی صد و دومین دربی پایتخت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150817
آغاز بلیت فروشی صد و دومین دربی پایتخت – پرسپولیس نیوز

بزرگترین مسابقه فوتبال ایران از امروز آغاز شده و علاقه مندان می توانند از طریق سامانه فروش بلیت، بلیت الکترونیکی این دیدار را خریداری کنند. صد و دومین دربی پایتخت روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران آغاز می شود. این دیدار که از هفته پنجم لیگ برتر (جام […]

بزرگترین مسابقه فوتبال ایران از امروز آغاز شده و علاقه مندان می توانند از طریق سامانه فروش بلیت، بلیت الکترونیکی این دیدار را خریداری کنند.

صد و دومین دربی پایتخت روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران آغاز می شود. این دیدار که از هفته پنجم لیگ برتر (جام خلیج فارس) به تعویق افتاده است، مهم ترین و پرطرفدارترین بازی فوتبال ایران و آسیا محسوب می شود و تماشاگران زیادی مشتاق تماشای این دیدار مهیج و پرهیجان هستند.

بلیت فروشی این دیدار از ساعت 15 امروز (سه شنبه) از طریق سامانه فروش بلیت https://footballeticket.ir/ و همچنین از ظرفیت در نظر گرفته شده برای تماشاگران هر تیم در این دیدار آغاز می شود.

نکته جالب تقابل هواداران زن در دربی است که شعارهای آنها و تقابل این شعارها می تواند جذاب ترین دربی 102 را رقم بزند. هواداران بانوی پرسپولیس نزدیک به دو ساعت بدون وقفه در این دیدار از تیم خود حمایت کردند. با هواداران شنبه شب.

بر اساس اعلام بانک شهر و مدیر فروش بلیت الکترونیکی، طرح تخفیف 30 درصدی فروش بازی های خانگی پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداران از دربی 102 پنجشنبه هفته جاری اجرا می شود. همانطور که قبلا اعلام شده بود، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت برای هوادارانی که کارت هواداران برای خرید بلیت بازی های خانگی دارند، 30 درصد تخفیف در نظر بگیرد. برای این امر لازم بود هماهنگی فنی بین مدیران صادرکننده کارت و فروش بلیت انجام شود که این امر هم اکنون محقق شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)