افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

آشپزخانه به دلیل بو و کثیفی بسته به دوره/انواع مدل آشپزخانه می تواند آشپزخانه را تمیز نگه دارد.

  • کد خبر : 411487
آشپزخانه به دلیل بو و کثیفی بسته به دوره/انواع مدل آشپزخانه می تواند آشپزخانه را تمیز نگه دارد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای محسوب می شود که دارای فضاهای زیادی است. این کاربر در هر خانه ای لازم است تا بتواند وظایف خدمات خود را انجام دهد. آشپزخانه بعد از نشیمن و پذیرایی که کارهای مهمی در آن انجام می شود، مهمترین قسمت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای محسوب می شود که دارای فضاهای زیادی است. این کاربر در هر خانه ای لازم است تا بتواند وظایف خدمات خود را انجام دهد. آشپزخانه بعد از نشیمن و پذیرایی که کارهای مهمی در آن انجام می شود، مهمترین قسمت هر خانه به حساب می آید. اما یک سری از آشپزخانه ها هستند که اندازه قابل توجهی دارند و به همین دلیل می توانند در خود آشپزخانه داشته باشند. انواع مختلفی از آشپزخانه ها وجود دارد که بسته به نیاز شما و اندازه فضای شما ساخته می شوند. در واقع، در آشپزخانه نه تنها غذا می‌پزید، بلکه اگر بزرگ باشد، می‌توانید اعضای خانواده را برای شام و ناهار دور هم جمع کنید. طراحی و داشتن آشپزخانه مناسب باید به گونه ای باشد که از نظر کارایی بهینه باشد. تخیل آشپزخانه بخشی از آشپزخانه است که مورد استفاده قرار گرفته است. اکثر خانه های 150 متری یا بیشتر دارای آشپزخانه هستند که این امر آشپزی را برای خانم خانه راحت می کند. آشپزخانه بوی غذا را در خود نگه می دارد و تمام فضا را اشغال نمی کند و آشپز برای همه دیده می شود و می تواند با خیالی آسوده دست به کار شود.

آشپزخانه مناسب برای آشپزخانه های کوچک.

آشپزخانه ها می توانند از کابینت های ساده تری استفاده کنند یا ست آشپزخانه باشند. امروزه سبک زندگی تغییر کرده و مدرن شده است. اگر فکر می کنید که چون خانه شما 400 متر مربع ویلاهای قدیمی را ندارد، پس ساخت آشپزخانه زیاد است، سخت در اشتباهید زیرا فقط باید با این کاربری جذاب آشنا شوید. آن وقت از خوب آشپزی جان خوشحال تر می شوید، مخصوصاً وقتی مهمان دارید! استفاده از کابینت های ساده در کنار کابینت های هوشمند و نورپردازی مناسب می تواند فضایی کارآمد و البته لذت بخش را برای شما ایجاد کند.

68743684

مواد مورد استفاده در طراحی آشپزخانه

در طراحی داخلی آشپزخانه انتخاب متریال مناسب یکی از مهم ترین قسمت ها می باشد. کابینت ها، کانترها و کف باید بادوام و البته زیبا باشند. موادی مانند سنگ طبیعی برای میز و کابینت های چوبی با روکش های مقاوم ممکن است گزینه های خوبی برای شما باشند. از طرفی استفاده از مواد قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت در فضاهایی مانند آشپزخانه که مستعد جذب چربی و رطوبت هستند بسیار مهم است.

68374684

مثلث کار در آشپزخانه.

یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی یک آشپزخانه مناسب نحوه سازماندهی قطعاتی مانند سینک، اجاق گاز و یخچال است. این سه عنصر به عنوان مثلث طلایی کار آشپزخانه در نظر گرفته می شود که قرارگیری آنها باید صحیح باشد تا کارایی کاربر به میزان قابل توجهی افزایش یابد. فاصله مناسب بین این سه قسمت می تواند برای شما بسیار راحت تر و همچنین کاهش اتلاف انرژی باشد.

8374864

نورپردازی آشپزخانه و استفاده از فیبر نوری.

نورپردازی در این فضا نقش اساسی در طراحی داخلی آشپزخانه دارد. استفاده ترکیبی از نور طبیعی و مصنوعی می تواند فضای آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر از آنچه هست جلوه دهد. قرار دادن چراغ های رشته ای در زیر کابینت و استفاده از نورپردازی متمرکز در محیط های کاری از ترفندهای کاربردی در این زمینه است. از طرفی نور طبیعی از طریق پنجره ها و نورگیرها باعث ایجاد انرژی و حس بسیار خوبی در هنگام ورود به لامپ خواهد شد.

5646947

کشوهای مخفی و قفسه های دیواری.

خلاقیت و استفاده مناسب از فضا می تواند نقش مهمی در طراحی یک آشپزخانه کوچک داشته باشد. برای ایجاد بخش های چند منظوره می توانید از قفسه های دیواری و کشوهای مخفی استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن می تواند به بزرگتر شدن و بزرگتر نشان دادن آشپزخانه کمک کند، نه باریک و تاریک.

697469

یک آشپزخانه دنج و کارآمد داشته باشید

در نهایت فراموش نکنید که با طراحی یک آشپزخانه نیازها را برآورده می کنید و زیبایی درجه اول نیست. این فضا باید بسیار راحت و کارآمد و در عین حال دنج و خانگی باشد. توجه به جزئیاتی مانند انتخاب دستگیره کابینت، شیرآلات و حتی لوازم تزئینی می تواند عملکرد آشپزخانه را بهبود بخشد و محیط دلپذیرتری ایجاد کند.

874874



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.