افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

آشوبی: پرسپولیس برای قهرمانی باید تقویت شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154871
آشوبی: پرسپولیس برای قهرمانی باید تقویت شود – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است: پرسپولیس می تواند به صدر جدول برگردد به شرط اینکه در نیم فصل تیم تقویت شود. فرزاد آشوبی در گفت وگو با ایسنا، درباره نتیجه تساوی پرسپولیس در دربی و اینکه آیا امکان بازگشت پرسپولیس به صدر جدول لیگ وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: هفته های زیادی تا پایان […]

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است: پرسپولیس می تواند به صدر جدول برگردد به شرط اینکه در نیم فصل تیم تقویت شود.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با ایسنا، درباره نتیجه تساوی پرسپولیس در دربی و اینکه آیا امکان بازگشت پرسپولیس به صدر جدول لیگ وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: هفته های زیادی تا پایان لیگ دسته اول فوتبال باقی مانده و تا آن زمان جایگاه تیم ها در جدول دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. پرسپولیس در دربی نتیجه قابل قبولی گرفت که البته اگر با پیروزی همراه می شد شرایط برای این تیم در ادامه راه مساعدتر بود. با توجه به روندی که در هفته های اخیر رخ داد، واکنش پرسپولیس به دو بازی مقابل هاداور و استقلال قابل دفاع است.

وی افزود: پرسپولیس می تواند به صدر جدول برگردد، تا زمانی که تیم در نیم فصل تقویت شود، تعداد بازی های سپری شده نشان داد که این تیم در یکی دو زمینه نیاز به تقویت دارد و این برای تیمی که می خواهد دوتایی شود. رقابت در جام حذفی و مدعی بودن در هر دو بسیار مهم است.

آشوبی خاطرنشان کرد: تیمی که می خواهد نتایج خوبی در لیگ کسب کند باید کیفیت بازیکنانش را بالا ببرد، البته بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر کیفیت بالا و فوق العاده ای نسبت به سایر تیم ها دارند اما برای اینکه بتوانند دو نفره بجنگند. جام و یک قهرمانی ، افزایش این کیفیت ضروری است.

این بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط روحی و روانی تیم را چگونه ارزیابی می کند؟ وی گفت: قطعا باید شرایط بهتری ایجاد شود، بعد از حذف آسیا، پیروزی مقابل فن و تساوی مقابل استقلال نشان داد پرسپولیس تیم سطح بالایی است. البته برای افزایش شانس قهرمانی در لیگ برتر باید تیم قدرتمندتر شود.

وی ادامه داد: باید وضعیت یحیی گل محمدی را درک کرد، تعداد زیاد مصدومان این تیم در بسیاری از مواقع دست گل محمدی را بسته بودند و زمانی که کارشناسان می خواهند درباره پرسپولیس صحبت کنند باید به این موضوع توجه شود. به هر حال این تیم نیاز به تقویت دارد تا یحیی بتواند ایده ها و افکارش را بهتر با بازیکنان پیش ببرد.

آشوبی تاکید کرد: سبک بازی یحیی گل محمدی بسیار واضح و روشن است و در آینده می توانیم پرسپولیس بهتر و موفق تری را شاهد باشیم.

در پایان در پاسخ به این سوال که استفاده از سیستم VAR چقدر به نفع فوتبال و جامعه داوری خواهد بود؟ وی گفت: استفاده از این سیستم صد در صد به نفع فوتبال است، بدون شک استفاده از این سیستم که تاثیرات آن در کیفیت داوری و نتایج آن به اثبات رسیده است کاملا به نفع فوتبال است. امیدوارم دربی مقدمه فوتبال ما با استفاده از این فناوری باشد تا سطح داوری روند بهتری را طی کند و تیم ها کمتر دچار اشتباهات ناخواسته داوری شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)