افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

آشوبی: بازیکنان استقلال تلاش می کنند اما شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 262845
آشوبی: بازیکنان استقلال تلاش می کنند اما شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است – پرسپولیس نیوز

این فوتبالیست پیشکسوت که سابقه بازی در دو تیم بزرگ پایتخت را دارد، گفت: رقابت جذابی برای قهرمانی شکل گرفته است و فکر می کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است. فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرسپولیس در دو دیدار اخیر نمایش خوبی داشت و به میل خود توانست […]

این فوتبالیست پیشکسوت که سابقه بازی در دو تیم بزرگ پایتخت را دارد، گفت: رقابت جذابی برای قهرمانی شکل گرفته است و فکر می کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرسپولیس در دو دیدار اخیر نمایش خوبی داشت و به میل خود توانست دقایق زیادی از بازی را کنترل کند. پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل هوادار نمایش خوبی داشت و نبض بازی در دستان این تیم بود. پرسپولیس در خط حمله از خلاقیت بالایی برخوردار است و توانست دو حریف اخیر خود را به خوبی شکست دهد. فکر می کنم اگر عملکرد دروازه بان ها خوب نبود این تیم می توانست با گل های زیادی به رختکن برود.

و افزود: پرسپولیس در دقایقی ریتم بازی را از دست داد اما با تغییراتی که ایجاد شد توانست به بازی برگردد و پیروز شود. اشتیاق زیاد پرسپولیس برای گلزنی و رسیدن به برتری، ویژگی قابل تقدیری است که باعث موفقیت می شود. آنها در این دو بازی سخت خارج از خانه موفق شدند 6 امتیاز مهم را کسب کنند. در کل سبک بازی پرسپولیس لذت بخش و تماشاگرپسند است.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم فوتبال آماتور زیر نظر مسعود شجاعی گفت: تیم فوتبال آماتور تهران زیر نظر شجاعی کاملا متحول شده و عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارد. این تیم با شرایط فعلی از مشارکت و همبستگی بالایی برخوردار است و توانسته نتایج جالبی کسب کند و منطق سقوط را پشت سر بگذارد.

آشوبی در خصوص عملکرد آستون اورونوف در تیم پرسپولیس گفت: او مانند دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشت به ویژه اینکه در دیدار قبل توانست دو گل مهم و حیاتی برای پرسپولیس به ثمر برساند. حداقل شناخت من از این بازیکن به بازی با نساجی در لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد. این بازیکن عملکرد منحصر به فرد و فوق العاده ای داشت و می توان گفت تا آن زمان تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس و لیگ بود. او و سایر خریدهای پرسپولیس در نیم فصل توانستند به بهبود کیفیت تیم کمک کنند و بخش مهمی از دغدغه های تیم را برطرف کنند.

وی در پایان این سوال را مطرح کرد که کدام تیم قهرمان لیگ بیست و سوم می شود. وی گفت: رقابت جذابی برای قهرمانی شکل گرفته است. چه خوب که استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی با هم رقابت می کنند. به نظرم پرسپولیس باید بیشتر روی عملکرد و کیفیت خود در دیدارهای پیش رو تمرکز کند تا اینکه به دنبال نتایج استقلال باشد و امیدوار باشد که استقلال امتیاز بگیرد که دور از تصور نیست. از طرفی آبی ها تلاش و تلاش زیادی برای رسیدن به قهرمانی نشان می دهند. با وجود یک امتیاز اختلاف، فکر می کنم پرسپولیس شانس خوبی برای جبران این اختلاف و در نهایت قهرمانی دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)