افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

آشنایی با معجزه ای به نام کرم دور چشم; فراموش نکنید که پیشگیری همیشه ارزانتر از درمان است!

  • کد خبر : 35372
آشنایی با معجزه ای به نام کرم دور چشم;  فراموش نکنید که پیشگیری همیشه ارزانتر از درمان است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز روتین پوستی یکی از روتین های جذابی است که معمولا هر خانم زیبایی برای حفظ سلامت پوست خود و داشتن چهره ای شاداب و جذاب انجام می دهد. یکی از مهم ترین کرم ها در روتین پوست، کرم دور چشم است، زیرا پوست اطراف چشم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز روتین پوستی یکی از روتین های جذابی است که معمولا هر خانم زیبایی برای حفظ سلامت پوست خود و داشتن چهره ای شاداب و جذاب انجام می دهد. یکی از مهم ترین کرم ها در روتین پوست، کرم دور چشم است، زیرا پوست اطراف چشم معمولا آسیب پذیرتر است و قبل از سایر قسمت ها تجزیه می شود. پس استفاده از کرم دور چشم را در برنامه روزانه خود فراموش نکنید، زیرا کرم دور چشم مانند هر سرم ضد چروک دیگری برای پوست دور چشم مفید است. این کرم در رفع تیرگی دور چشم موثر است که به عوامل ژنتیکی و محیطی مانند رادیکال های آزاد و اشعه خورشید بستگی دارد. از طرفی از پیری پوست دور چشم جلوگیری می کند. پس فراموش نکنید که برای استفاده از این کرم نیازی نیست منتظر ظاهر شدن چین و چروک در کناره های چشم خود باشید، بلکه پیشنهاد ما این است که از سن سی سالگی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در گوشه چشم از این کرم ها استفاده کنید.

پس فراموش نکنید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و پیشگیری همیشه ارزانتر است. به عنوان مثال، تزریق بوتاکس یا فیلر می تواند بسیار گرانتر از استفاده از کرم دور چشم مناسب باشد، البته اگر درد و زمان درمان را اضافه کنید، قطعا پیشگیری را بر درمان ترجیح می دهید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین کرم های دور چشم در جهان آشنا شوید.

کرم دور چشم تاچا سیلک گل صد تومانی

فراموش نکنید که مراقبت از دور چشم با سایر قسمت‌های صورت متفاوت است، زیرا حساس‌تر و لطیف‌تر و ظریف‌تر است، در نتیجه قبل از آن بیشتر مستعد خشکی و چین و چروک است. اکنون که می دانید باید از کرم دور چشم در روتین پوست خود استفاده کنید، به نظر شما چه نوع کرمی برای شما مناسب است؟ ما کرم دور چشم تاچا سیلک گل صد تومانی را پیشنهاد می کنیم، این کرم بافتی بسیار صاف و منحصر به فرد دارد که در هنگام استفاده به راحتی ذوب شده و جذب پوست می شود و قدرت آبرسانی بالایی دارد. کرم دور چشم تاچا خطوط و چین و چروک ها را از بین می برد و پوست را نرم و صاف می کند، این کرم با درخششی صاف ابریشمی ابریشمی، پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و می تواند به تنهایی یا زیر آرایش برای آماده سازی پوست حساس دور چشم استفاده شود.

کرم چشم

کرم چشم

کانتور چشم با اثر لیفتینگ شیسیدو

به عنوان پیشنهاد دوم می توان گفت که کانتور چشم لیفتینگ شیسیدو یکی از بهترین کانتورهای چشم در جهان است. این کرم مغذی علائم خستگی و پیری پوست را از بین می برد تا پوستی روشن و صاف به شما بدهد. اما مشخصه ای که این کرم را متمایز می کند درمان افتادگی پوست و تایید مجدد آن است. از بین بردن چین و چروک، پف و تیرگی دور چشم و بعد از یک هفته استفاده، تاثیر این کرم را در رفع افتادگی پوست، کاهش تیرگی و چین و چروک مشاهده خواهید کرد. پس اگر به دنبال کرمی قوی در این زمینه هستید می توانید از شیسیدو کرم دور چشم بخرید و روزانه از آن استفاده کنید.

کرم چشم

کرم چشم

کرم دور چشم کلارنس

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای انتخاب کرم دور چشم، کرم دور چشم کلارنس است، زیرا این کرم دور چشم کافئین دار گزینه ایده آلی برای کاهش پف و سیاهی دور چشم است. علاوه بر این، بافت ژله ای این کرم خطوط و چین و چروک ها را صاف می کند و از پوست در برابر آلودگی محافظت می کند. علاوه بر این، کافئین اثرات خستگی بر روی پوست را هدف قرار داده و آن را روشن می کند. بنابراین، اگر می خواهید از کرم دور چشم برای از بین بردن تیرگی پوست دور چشم خود استفاده کنید، کرم چشم چشم کلارینز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

کرم چشم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.