افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

آشنایی با فرودگاه بین المللی دبی

  • کد خبر : 15773
آشنایی با فرودگاه بین المللی دبی

در رابطه با امکانات فرودگاهی و خدمات آن چه می‌دانید؟ فکر می‌کنید مجتزترین فرودگاه جهان به کدام کشور تعلق دارد؟ جالب است، فرودگاه دبی سومین فرودگاه بزرگ می‌شود که اصلی‌ترین شاهراه ورود به حساب می‌آید. پیشرفت دبی چند سال اخیر به گونه‌های آنرا به یکی از محبوب‌ترین مراکز جهان تبدیل شده است. فرودگاه بین‌المللی دبی، […]

در رابطه با امکانات فرودگاهی و خدمات آن چه می‌دانید؟ فکر می‌کنید مجتزترین فرودگاه جهان به کدام کشور تعلق دارد؟ جالب است، فرودگاه دبی سومین فرودگاه بزرگ می‌شود که اصلی‌ترین شاهراه ورود به حساب می‌آید. پیشرفت دبی چند سال اخیر به گونه‌های آنرا به یکی از محبوب‌ترین مراکز جهان تبدیل شده است. فرودگاه بین‌المللی دبی، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فرودگاه کشور امارات متحدره عربومی باه . به همین ما هم تصمیم گرفتیم که مقاله از مجله گردشگری اسمارتک نیوز به فرودگاه بین المللی دبی اختصاص داده شود. پس همراه ما باشید.

خرید بلیط هواپیما دبی

معرفی شهر دبی | شهری که در آن هرچیزی ممکن است

در سالیان، دبی تنها، دهکده‌ای برای در خلیج فارس بود و از هفت امارت، امارات عربی می‌شد. اما امروز شهر، یکی از جهانی‌ترین دنیا به شمار می‌آید که از هزار ملیت مختلف در آن زندگی می‌کنند. در هر جای دبی بایستید، بالای برج خلیفه باشد یا در کنار ساحل، فرقی ندارد، حس نوآوری و مدرنیته بودن دبی را می‌توان لمس کرد. دبی شهری که هر چیز ناممکنی را ممکن است، به همین دلیل از محبوبیت بالایی در میان گردشگران شنیده می شود.

معرفی فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه بین المللی دبی در شرق دبی، منطقه الگراهود (Al Garhoud)، قرار دارد. این فرودگاه که یکی از فرودگاههای هوایی نیز می‌شود با کد یاتا dxb و کد ایکائو omdb شناخته می‌شود. ایرلاین فلای دبی، امارات و کانتاس، خطوط اصلی هوایی بین المللی دبی به شماره می‌رود. که ۴۰۹ ۴۰۹ پرواز، از شلوغ‌ترین فرودگاه یکی‌های جهان از نظر ترافیک پروازهای بین‌المللی به حساب. فرودگاه بین المللی دبی لقب ششمین فرودگاه پر رفت و آمد جهان بر اساس پروازهای باربری، سومین فرودگاه به لحاظ تعداد مسافر و اولین رتبه در پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص داده است.

pngg بهترین منطقه برای اقامت در دبی

تاریخچه فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه بین دبی در سال ۱۹۵۹، به دستور وقت دبی، شیخ راشد سعید آل مکتوم، در سال ۱۹۶۰ به طور رسمی افتتاح افتتاح شد. هواپیما داگلاس اولین پروازی بود که در این فرودگاه فرود آمد. جالب است پیش از این پروازها از مبدا به وسیله طریق قایق پروازی، کنترل بریتانیا انجام می‌شد. این فرودگاه بالغ بر 2900مربع دارد که امکانات و امکاناتی را دارد که افراد را به افراد ارائه می‌دهد.

فرودگاه بین المللی دبی

ترمینال های فرودگاه بین المللی دبی

در ژوئیه بزرگترین سیستم انرژی خورشیدی برای کاهش انرژی به میزان ۳۰ درصد، این مجموعه نصب شد. پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه دبی از طریق سه ترمینال انجام می شود. فرودگاه بین المللی دبی تا به امروز ۸۸ میلیون مسافر را به ۲۷۰ مقصد در سراسر دنیا جابه جابه . ترمینال های بسیاری از آنها هستند که در میان ترمینال ها تردد می کنند.

نقشه

ترمینال شماره یک فرودگاه دبی

ترمینال شماره فرودگاه بین‌المللی دبی، ترمینال اصلی می‌شود که مساحتی حدود ۵۲۰ هزار متر دارد. این ترمینال با سه طبقه، دارای ۱۵ میلیون مسافر است. در فرودگاه ترمین دبی از صدها شرکت به مقاصد مختلف دنیا پرواز، پروازهای طولانی تر از طریق این صورت می‌گیرند.

ترمینال شماره یک فرودگاه دبی

طبقه اول ترمین با 221 کنتر ، مخصوص خروجی بوده و خدماتی نظیر پذیرش مسافر (check-in) ، تحویل و فروش بلیط در آن انجام انجام می شود. طبقه دوم آن به پروازهای ورودی، بخش بار و بخش انتقال اختصاص دارد. در طبقه هم خدمات ویژه‌ای مانند رستوران، اتاق مخصوص سیگار و… به ارائه.

ترمینال شماره دو فرودگاه دبی

ترمینال شماره در فاصله‌ی دورتری نسبت به ترمینال یک و سه قرار گرفته گنجایش ۱۰ میلیون مسافر را دارد. این ترال 4 طبقه است که مناطق بیشتری از جمله حوزه خلیج فارس جنوب آسیا در این ترمینال انجام می شود. طبقه اول ترمین به پروازهای ورودی، طبقه دوم خدمات فرودگاهی مانند گیت‌های پرواز سالن انتظار، تشریفات بیزینس، رستوران و فود کورت، طبقه سوم نیز به سالن تشریفات تشریفات تشریفات تشریفات تشریفات تشریفات تشریفات، کانتر پذیرش پذیرش پذیرش پذیرش پذیرش پذیرش پذیرش پذیرش و و به پروازهای خارجی اختصاص دارد.

ترمینال شماره دو فرودگاه دبی

ترمینال شماره سه فرودگاه دبی

ترمینال سه فرودگاه بین‌المللی دبی، دومین سازه جهان است و با ظرفیت ۶۵ میلیون نفر، بزرگترین ترمینال فرودگاهی دنیا به حساب می‌آید. این ترمینال لوکس‌ترین فرودگاه ترمینال دبی می‌شود و دفاتر ایران می‌شود. کانتاس استرالیا و امارات هم در این ترمینال قرار دارند. پروازهای ورودی کانتر پذیرش، کرایه ماشین خارجی و رزرو در طبقه اول، تبدیل به هواپیما در طبقه دوم پروازهای و خدمات رفاهی مانند فودکورت، کافی شاپ و رستوران رستوران، سرگرمی و بازی های ویدیویی در سوم و دیگری از پروازهای طبقه چهارم. انجام می شود.

ترمینال شماره سه فرودگاه دبی

امکانات فرودگاه دبی

اگر مسیر پروازیتان به فرودگاه شهر دبی باشد، حتماً از امکانات این فرودگاه شگفت انگیز شطیه. در این ترخیص بارها و جابه جایی بین کانکشن سریع‌تر انجام می‌شود و در کمال آرامش، لذت بردن از تجربه می‌شوند. فرودگاه دبی به پروازهای زیادی که دارد، یکی از اصلی ترین فرودگاه های ترانزیت دنیا می شود، به همین امکاناتی که در فرودگاه دبی وجود دارد، در نوع خود بی‌نظیر، در ادامه امکانات فرودگاه دبی به شما معرفی می‌کنیم.

خدمات رفاهی فرودگاه بین المللی دبی

در همه فرودگاه‌ها، سالن‌هایی برای اقامت با عنوان مرحبا وجود خدمات خدماتی متنوعی برای ارائه خدمات ارائه می‌شود. از خدمات رفاهی فرودگاه شهر دبی می توانم رزرو با مدت زمان مشخص، اتاق‌های مراقبت بازی کودکان، خدمات پزشکی دستگاه‌های دستگاه‌ها، صرافی و خودرو خودرو خودرو اشاره کرد.

خدمات رفاهی فرودگاه بین المللی دبی

اینترنت رایگان در فرودگاه دبی

در تمامی بخش‌های فرودگاه به اینترنت وای فای نامحدود دسترسی دارد. برای فعال سازی در فرودگاه دبی کافی است گوشی خود را وارد کنید، شبکه وای فای dxb، را انتخاب کنید و به آن متصل شوید. وای فای دبی این امکان را به شما می دهد که به مدت یک ساعت از رایگان استفاده کنید.

اینترنت رایگان در فرودگاه دبی

رستوران فرودگاه دبی

از نظر و خوراک هم خیالتان راحت باشد چرا که در چه مواردی اشاره می شود، همه ترمینال ها دارای و رستوران های متنوعی هستند. استارباکس، مک دونالد و… از معروف ترین رستوران های دبی در فرودگاهمی‌شوند. هزینه حدودی غذا برای هر فرد در رستوران دبی حدود ۶۰ درهم است.

رستوران فرودگاه دبی

مرکز خرید فرودگاه شهر دبی

در هر سه ترمینال فرودگاه بین‌المللی دبی فروشگاه های دیوتی فری به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به عزیز عزیز هستند. این فروشگاه‌ها دلیل قیمت‌های بسیار مناسب و تنوع از معروف‌ترین فروشگاه‌های بدون حساب در جهان به شماره می‌روند.

مرکز خرید فرودگاه شهر دبی

فرودگاهی دبی، فرودگاهی به وسعت یک شهر

اگر به سفر یا پروازتان با شرکت هوایی امارات باشید، این را می خواهید تا چند ساعتی را به بهترین فرودگاه، فرودگاه دبی داشته باشید. این فرودگاه هوایی و تشریفاتی مختص به فرد را می‌دهد که دست کمی از امکانات یک شهر را ندارد.

سوالات متداول درباره فرودگاه دبی

پرواز فلای دبی از کدام ترمینال دبی است؟

پرواز فلای دبی از ترمینال ۲ فرودگاه انجام می‌شود.

چگونه از فرودگاه دبی به هتل برویم؟

وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو می‌توان شما را با هتل برسانند.

خطوط هوایی و مقاصد گردشگری فرودگاه بین‌المللی دبی کدامند؟

امارات، کانتاس و فلای دبی از خطوط هوایی اصلی فرودگاه بین المللی دبی می‌شوند.

آیا برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارید؟

بله. برای سفر دبی نیاز به ویزا دارید که آن را می‌توانید تا ۳۰ روز دبی اقامت داشته باشید.

نوشته آشنایی با فرودگاه بین المللی دبی اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.