افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

آشنایی با ست های جذاب مانتو و شلوار; آیا می دانید با شلوار گشاد چه بپوشید؟

  • کد خبر : 21294
آشنایی با ست های جذاب مانتو و شلوار;  آیا می دانید با شلوار گشاد چه بپوشید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از دغدغه های همه خانم ها در انتخاب لباس و ترکیب آن، انتخاب مانتو و شلوار مناسب است. زیرا همانطور که می دانید این دو آیتم دو مورد از اصلی ترین و تاثیرگذارترین آیتم های استایل یک خانم ایرانی هستند. چالش برانگیزترین موقعیت انتخاب، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از دغدغه های همه خانم ها در انتخاب لباس و ترکیب آن، انتخاب مانتو و شلوار مناسب است. زیرا همانطور که می دانید این دو آیتم دو مورد از اصلی ترین و تاثیرگذارترین آیتم های استایل یک خانم ایرانی هستند. چالش برانگیزترین موقعیت انتخاب، انتخاب شلوار جین یا شلوار پارچه ای است، سخت است بدانید که معمولاً شلوارهای پارچه ای در این رقابت به راحتی حذف می شوند. زیرا اغلب به نظر می رسد که ست کردن مانتو با شلوار پارچه ای سخت است یا حتی شاید شلوار پارچه ای زیبا نباشد و نقشی در ظاهر شیک شما نداشته باشد! اگر روزانه با این نگرانی مواجه هستید و مطمئن نیستید که کت مورد علاقه خود را با شلوار بپوشید یا نه، پیشنهاد می کنیم با برخی از ترندهای سال جدید و نحوه ترکیب آنها آشنا شوید تا بتوانید مانتو آگاهانه تری داشته باشید. تصمیم گیری پس در ادامه این مطلب با مدل های تابستانی با چند مدل مانتو کوتاه و شلوار دمپا گشاد همراه ما باشید.

همانطور که می دانید ویژگی کلیدی مانتو کوتاه این است که پاها را بیشتر نشان می دهد، بنابراین مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هر چه قدتان بلندتر باشد انتخاب شلوار برای کت کوتاه دشوارتر است. بودن.

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

مانتو کوتاه و شلوار گشاد; با ترندهای جذاب سال آشنا شوید

در ابتدا ممکن است این سوال پیش بیاید که شلوار گشاد چیست و در پاسخ باید بگوییم که شلوار گشاد، شلوار گشادی است که در قسمت کمر و باسن کاملا به بدن می آید و با بالا و پایین رفتن گشاد می شود. و روی مچ پا قرار می گیرند. جالب است بدانید که در دهه های 1960 و 1970 این شلوارها جزو محبوب ترین اجناس برای خانم ها و آقایان بود. اگر قد بلندی ندارید بهتر است یک کت کوتاه متناسب با این مدل شلوار تهیه کنید.

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

کت کتان و شلوار مامان فیت; کاربران عادی نباید این مجموعه را فراموش کنند.

جالب است بدانید که شلوار مامان زنانه و شلوار مام فیت زنانه تقریباً شبیه به یکدیگر هستند اما در واقع بسیار متفاوت هستند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم با توجه به استایل و اندام خود تیپ مناسب را انتخاب کنیم. شلوار مامان فیت لاغر و تنگ نیست. اما در عین حال نه به گشادی شلوارهای مدل مامان، این شلوارها با داشتن درز بلند می توانند پاهای بسیار زیبا و خوش فرم را نشان دهند. پس اگر کوتاه قد هستید در انتخاب این مدل شلوار تردید نکنید.

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

ژاکت پارچه ای و شلوار بوت; کلاسیک و رسمی بپوشید.

اگر برای رفتن به یک مهمانی یا مراسم رسمی آماده می شوید و می خواهید در عین حال شیک و زیبا به نظر برسید، ما یک مانتو و شلوار برش بوت را پیشنهاد می کنیم. شلوارهای بوت کات شلوارهایی هستند که صاف و در بالا قرار دارند، اما از زانو بیرون می‌آیند و شبیه یک ساق گشاد هستند. جالب است بدانید که طراحی این شلوارها به دهه 70 و 80 میلادی بازمی گردد، اما امروزه همچنان در دنیای مد و فشن مورد استفاده قرار می گیرند که گویی تازه وارد این صنعت شده اند. این شلوار بسیار انعطاف پذیر است و می توانید آن را با انواع لباس ها و مانتوها ترکیب کنید.

چه مانتویی با چه شلواری بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.