افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آشنایی با رنگرزی مروارید. آموزش ساخت رنگ مروارید.

  • کد خبر : 138243
آشنایی با رنگرزی مروارید.  آموزش ساخت رنگ مروارید.

علاقه خانم ها به رنگ مو بر هیچکس پوشیده نیست و رنگ های روشن از جمله مرواریدی یکی از پرطرفدارترین رنگ های مو در بازار به حساب می آیند. رنگ مو یا آب رنگ ماندگاری رنگ های مختلف مو را افزایش داده و آنها را نرم و براق می کند. ترکیب رنگ مرواریدی طیف بسیار […]

علاقه خانم ها به رنگ مو بر هیچکس پوشیده نیست و رنگ های روشن از جمله مرواریدی یکی از پرطرفدارترین رنگ های مو در بازار به حساب می آیند.

رنگ مو یا آب رنگ ماندگاری رنگ های مختلف مو را افزایش داده و آنها را نرم و براق می کند. ترکیب رنگ مرواریدی طیف بسیار گسترده ای دارد و برای بسیاری از خانم ها انتخاب مناسبی است. در ادامه به معرفی جدیدترین ترکیب رنگ های مرواریدی می پردازیم و در نهایت 5 تکنیک برای افزایش ماندگاری رنگ مو بیان می کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

اول از همه به خاطر داشته باشید که رنگ یک رنگ موی ضعیف شده است که پس از مخلوط شدن با آب روی موهای دکلره شده اعمال می شود و در نتیجه موها را زیبا و براق می کند. به عبارت دقیق تر، می توان گفت که رنگ کردن، ترمیم رنگ مو با فرمولی ضعیف است که استفاده از آن آسیب بسیار کمتری نسبت به رنگ مو وارد می کند.

رنگ مرواریدی یکی از بهترین و محبوب ترین انواع رنگ مو است که در دسته رنگ های بلوند بسیار روشن قرار می گیرد. بنابراین، اول از همه، برای مروارید کردن موهای خود باید آنها را سفید کنید تا به یک پایه مناسب برسد.

رنگ موی مرواریدی
رنگ موی مرواریدی

برای سفید کردن موهای خود، به خاطر داشته باشید که سفید کننده ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند: سفید، بنفش و آبی. اگر موهای تیره و طبیعی دارید یا از رنگ های طبیعی استفاده کرده اید، هایلایت آبی را انتخاب کنید. این سفید کننده قدرت بسیار بالایی در سفید کردن موهای شما دارد. اما اگر موهای روشنی دارید یا قبلا از هایلایت استفاده کرده اید، هایلایت سفید گزینه خوبی است. در نهایت، اگر موهای شما ضعیف و آسیب پذیر است، به سراغ هایلایت های بنفش بروید.

رنگ مرواریدی انتخابی بسیار جسورانه است که ظاهر و چهره شما را تا حد زیادی تغییر می دهد. اما قبل از انتخاب این رنگ دقت کنید که تن ایجاد شده توسط آن با رنگ چشم و پوست شما هماهنگ باشد. بد نیست بدانید که رنگ مو مرواریدی معمولا هارمونی خوبی با پوست سفید و روشن ایجاد می کند. البته اگر چشمان آبی روشن یا سبز دارید، این رنگ نیز برای شما مناسب است. رنگ مرواریدی نیز یک رنگ موی هایلایت شده محسوب می شود و می تواند آسیب های این روش رنگ مو را تا حد زیادی کاهش دهد.

جدیدترین ترکیبات رنگ موی مرواریدی.

رنگ موی مرواریدی طیف بسیار وسیعی دارد که جدیدترین این ترکیبات عبارتند از:

  • ترکیبی از مروارید و نقره.
  • ترکیب بلوند مرواریدی
  • ترکیبی از شامپاین مروارید.
  • ترکیب مروارید دودی
  • ترکیب مرواریدهای پری دریایی.
  • ترکیب مروارید و یاس بنفش.
  • و…

انواع رنگ موی مرواریدی

رنگرزی مروارید انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و بررسی محبوب ترین و آشناترین آنها می پردازیم.

ترکیب رنگ نسکافه و شیر مروارید.

اگر از طرفداران رنگ مرواریدی هستید اما موهایتان به اندازه کافی به پایه یقه شما نمی رسد، این ترکیب رنگ برای شما مناسب است. ترکیب شیر نسکافه ای و مرواریدی در گروه رنگ های سرد طبقه بندی می شود. به همین دلیل با طیف وسیعی از رنگ های پوست روشن با ته رنگ سرد هماهنگی ایجاد می کند.

رنگ مروارید صدفی

این ترکیب رنگی جذاب، سایه های ناخواسته رنگ مو را در کوتاه ترین زمان ممکن یکی می کند و در نتیجه از بروز ته رنگ های نارنجی آزاردهنده جلوگیری می کند.

ترکیب رنگ شنی و مرواریدی

این ترکیب رنگی یک گزینه مدرن و شیک برای همه است که با انواع رنگ پوست و طیف رنگی هماهنگ است. دوام ترکیب رنگ ماسه ای و مرواریدی نسبت به سایر رنگ موی مرواریدی و به طور کلی ترکیب رنگ مو مرواریدی بسیار بیشتر است.

رنگ مو بلوند مرواریدی

رنگ بلوند مرواریدی نسبت به سایر ترکیبات رنگ موی مرواریدی بسیار گرمتر است و بهترین گزینه برای رنگ پوست روشن است. لازم به ذکر است که تن بلوند به کار رفته در این رنگ هماهنگی جذابی با چشم های قهوه ای روشن و عسلی دارد.

رنگ موی مروارید شامپاین

این رنگ با هایلایت های شامپاین جلوه ای خاص و خارق العاده به موها و صورت شما می بخشد. این رنگ مو هارمونی خاص و بسیار جذاب با پوست تیره و سبزه ایجاد می کند و درخشندگی چشمان تیره و قهوه ای شما را دو چندان می کند.

انواع رنگ موی مرواریدیانواع رنگ موی مرواریدی
انواع رنگ موی مرواریدی

رنگ موی مرواریدی دودی

رنگ موی مروارید دودی ترکیبی جادویی و خارق العاده است که می تواند سن شما را به خوبی کاهش دهد. این رنگ مو با هر رنگ پوستی هماهنگی ایجاد می کند و به همین دلیل جذابیت بی نظیری به چهره شما می بخشد. برای آشنایی با انواع رنگ دودی به پیج مراجعه کنید رنگ دودی دیدن.

آموزش ساخت رنگ مروارید.

رنگ موی مرواریدی یک رنگ ظریف و موقت است که پس از چندین بار شستشو محو می شود. برای اینکه دوباره موهای خود را مروارید کنید، باید از رنگ یا آبرنگ استفاده کنید. برای این کار آموزش رنگرزی مروارید را که در زیر توضیح می دهیم به ترتیب دنبال کنید.

1- در ابتدا برای رنگ کردن موهای خود رنگ های مورد نظر را مطابق فرمول های ذکر شده با هم ترکیب کنید.

۲- حالا یک فنجان آب و یک فنجان اکسیدان ۹ درصد به رنگ ها اضافه کنید.

3- مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا مخلوطی نرم و لطیف به دست آید.

4- در این مرحله موهایتان را کاملا خیس کنید و رنگ به دست آمده را مانند شامپو به موهایتان بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا تمام قسمت های مو با رنگ پوشانده شود.

5. 4 تا 5 دقیقه صبر کنید و در نهایت موهای خود را آبکشی کنید.

لازم به ذکر است که آبرنگ روشی مشابه رنگرزی است اما با این تفاوت که از اکسیدان استفاده نمی شود.

رنگ موی مرواریدی با چه رنگ پوستی مطابقت دارد؟

قبل از امتحان رنگ مرواریدی، بهتر است مطمئن شوید که آیا این تن رنگ با پوست شما هماهنگ است یا خیر. به طور کلی می توان گفت رنگ مرواریدی با رنگ پوست سفید همخوانی دارد و ترکیب جذابی ایجاد می کند. این رنگ هماهنگی بسیار خوبی با چشم های روشن یعنی سبز و آبی دارد. اگر رنگ پوست خود را نمی دانید، در مقاله. تشخیص رنگ پوست ما روش هایی را برای تشخیص رنگ و تن پوست بررسی کرده ایم.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.