افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

آشنایی با ترندهای آرایشی 1402; همه چیز را از رژ لب هالیوود گرفته تا خط چشم گرافیکی بیاموزید.

  • کد خبر : 18389
آشنایی با ترندهای آرایشی 1402;  همه چیز را از رژ لب هالیوود گرفته تا خط چشم گرافیکی بیاموزید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرقی نمی کند در چه سال یا زمانی هستید اما اگر می خواهید خود را مد روز و زیبا کنید، باید بدانید که چگونه محو شوید. در هر صورت، حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرقی نمی کند در چه سال یا زمانی هستید اما اگر می خواهید خود را مد روز و زیبا کنید، باید بدانید که چگونه محو شوید. در هر صورت، حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر ندانید چگونه آن را به درستی ترکیب کنید، غیرطبیعی به نظر می رسد. در نتیجه، کلید آرایش طبیعی، هنر ترکیب است. زیرا آرایشی که به درستی محو نمی شود، مضحک به نظر می رسد. بنابراین، مهم نیست که طرفدار سبک‌های آرایش سبک و اروپایی یا پرپشت و خلیجی هستید، هک‌های آرایش به شما کمک می‌کنند تا نتایج بهتری بگیرید. در ادامه این مقاله با برخی از ترندهای آرایش 1402 آشنا می شوید و در نهایت برای زدن رژ لب هالیوود یا پوست کک و مک مشکلی نخواهید داشت. آرایش تک رنگ یکی از سبک هایی است که در سال جدید بسیار مد شده است، در این سبک معمولا از رنگی با سایه های مختلف برای آرایش کل صورت استفاده می شود.

به عنوان مثال رژ لب قرمز بپوشید و از رنگ قرمز متفاوت برای گونه های خود استفاده کنید، همچنین می توانید از قرمزهای روشن برای سایه استفاده کنید و یا برای تکمیل آرایش چشم، یک خط گرافیکی قرمز تیره بکشید تا آرایش چشم شما جذاب و مد روز باشد.

رژ لب هالیوود را برای لب های مدل 1402 بزنید

امروزه خوشبختانه با دانستن چند روش آرایش سریع و آسان، برجسته کردن لب ها برای افرادی که لب های نازکی دارند کار سختی نیست. در حال حاضر در روش هالیوود که یکی از ترندهای آرایش در سال 1402 محسوب می شود، این کار را می توان به راحتی انجام داد، برای این کار کافی است پس از زدن پرایمر، دور لب خود را خط بکشید. فراموش نکنید که از برداشتن خط لب از روی لب خودداری کنید. سپس داخل لب های خود را با کانسیلر پر کنید و سپس آن را با یک پد مخصوص پخش کنید و مخلوط کنید و سپس رژ لب بزنید. فراموش نکنید که مقدار کانسیلر یا رنگ آن تاثیر زیادی در تیره یا روشن بودن یا برجسته شدن لب های شما دارد.

ترندهای آرایشی 1402

ترندهای آرایشی 1402

ترند خط چشم و سایه 1402; آرایش تک رنگ

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم یکی از ترندهای آرایشی 1402 استفاده از سبک تک رنگ برای آرایش است. در این صورت باید از همان رنگ برای سایه و خط چشم یا حتی رژگونه و رژ لب خود استفاده کنید که در نتیجه این روند بیش از حد معمول آرایش چشم های رنگی خواهید داشت. حال پیشنهاد ما برای این آرایش این است که قبل از انتخاب رنگ غالب از هماهنگی رنگ انتخابی با تن پوست یا رنگ چشم خود مطمئن شوید.

ترندهای آرایشی 1402

چگونه در سال جدید پوست خود را آرایش کنیم؟

آرایش پوست یکی از لوازم آرایشی است که تاثیر زیادی در زیبایی و نتیجه آرایش شما دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از شروع آرایش با ترندهای سال آشنا شوید. آرایش برنزه و تیره سال گذشته بسیار مد شده بود به همین دلیل خانم ها برای تغییر رنگ پوست خود از روش های خورشیدی و طبیعی استفاده می کردند به جز استفاده از کرم های برنزه کننده و تیره. حالا شاید برای شما جالب باشد اما در سال جدید آرایش پوست روشن و طبیعی بیشتر مد شده است، نیازی به استفاده از کرم فونداسیون یا پنکیک در این سبک نیست، بلکه فقط می توانید از کرم سی سی یا پرایمر استفاده کنید. جالب است بدانید که در ترند جدید آرایش پوست نیازی به پوشاندن کک و مک های صورت نیست زیرا جزئی از آرایش شما هستند.

ترندهای آرایشی 1402

ترندهای آرایشی 1402

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.