افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آشنایی با بهترین برندهای پروتز سینه در ایران

  • کد خبر : 187627
آشنایی با بهترین برندهای پروتز سینه در ایران

پروتز سینه که برای بهبود زیبایی و جذابیت خانم ها انجام می شود، در حال حاضر یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است. همیشه یکی از تردیدهای افرادی که به فکر پروتز سینه هستند این است که کدام برند پروتز سینه بهتر است و بهترین نتیجه را دارد. تاثیر کیفیت پروتز سینه بر نتیجه […]

پروتز سینه که برای بهبود زیبایی و جذابیت خانم ها انجام می شود، در حال حاضر یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است. همیشه یکی از تردیدهای افرادی که به فکر پروتز سینه هستند این است که کدام برند پروتز سینه بهتر است و بهترین نتیجه را دارد. تاثیر کیفیت پروتز سینه بر نتیجه جراحی و ماندگاری آن را به طور قطع نمی توان انکار کرد. زیرا پروتزهای سینه با برندهای مختلف، مواد مختلف و در نتیجه کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. در زیر بهترین برندهای پروتز سینه در ایران را معرفی می کنیم که می توانید از مجله زیبایی پارسا انتخاب کنید.

چرا انتخاب بهترین برند پروتز سینه مهم است؟

پروتز سینه یک جراحی تهاجمی است که در آن یک ایمپلنت انعطاف پذیر در داخل بافت سینه قرار می گیرد و باید برای مدت طولانی در جای خود باقی بماند. از آنجایی که این پروتز یک جسم خارجی است که باید در داخل بدن قرار گیرد، باید با کیفیت ترین و سازگارترین محصول را انتخاب کنیم تا در دراز مدت به بدن آسیب نرساند. پروتز سینه نه تنها باید برای حجم دادن و فرم دادن به سینه مناسب باشد، بلکه نباید به مرور زمان تغییر شکل داده و خواص خود را حفظ کند. قطعاً نمی خواهید پروتز سینه بعد از چند ماه با عوارض همراه باشد و مجبور شوید دوباره آن را با جراحی خارج کنید.

در نظر داشته باشید که علاوه بر برند پروتز سینه، نحوه کار و مهارت جراح نیز بسیار مهم است. با این حال، لازم است ابتدا ویژگی های همه برندهای پروتز سینه را بشناسید تا مطمئن شوید بهترین انتخاب را دارید.

پروتز سینه Motiva

یکی از بهترین برندهای کاشت سینه در ایران، برند آمریکایی موتیوا است که در بسیاری از کلینیک های زیبایی به عنوان اولین انتخاب مورد استفاده قرار می گیرد. برند Motiva پروتز سینه را با استفاده از بهترین مواد تولید می کند و در بیش از 60 کشور مختلف استفاده می شود. پروتز موتیوا تا 10 سال گارانتی دارد و در پیشرفته ترین کلینیک های زیبایی دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتز سینه منتور

منتور معروف ترین تولید کننده ایمپلنت سینه است و به یکی از محبوب ترین برندها در ایران تبدیل شده است. در حال حاضر بسیاری از جراحان معروف استفاده از پروتزهای سیلیکونی منتور را برای جراحی پروتز سینه توصیه می کنند. شایان ذکر است پروتزهای آب شور منتور نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

پروتز سینه منتور در اندازه ها، شکل ها و انواع مختلف تولید می شود تا تمامی زیبایی جویان بتوانند از آن استفاده کرده و از ماندگاری بالای آن بهره مند شوند. شرکت منتور سعی کرده است ظاهر و جنس پروتزهای خود را طوری طراحی کند که بافت و شکل یک سینه طبیعی داشته باشد.

پروتز سینه Poly Tech

پروتز سینه Polytec اولین بار در سال 1986 معرفی شد و از همان ابتدا در اروپا با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این پروتز محصول یک شرکت آلمانی تولید کننده انواع محصولات پزشکی و پروتز می باشد. پلی تک پروتزهای ارائه شده در بازار را به طور کامل تست می کند و کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین می کند. سازگاری کامل این پروتزها با بدن و عدم عارضه یکی از اصلی ترین ویژگی های پروتز سینه پلی تک است. علاوه بر این، به گفته این شرکت، پروتزهای پلی تک نشکن هستند و حداقل به مدت 10 سال در بافت سالم سینه باقی می مانند.

پروتز سینه Sili Med

پروتز سیلی Sili Mod توسط یک شرکت برزیلی ساخته شده و به عنوان یکی از استانداردترین ایمپلنت های موجود شناخته می شود. این پروتزها با یک غشای الاستومری بادوام پر شده از ژل 100 درصد سیلیکون ساخته شده اند و قوام آنها کاملا شبیه بافت سینه است. به گفته این شرکت، این پروتزها از نظر آناتومیک شبیه بدن هستند و نتایج کاملا طبیعی را برای فرد ارائه می دهند. این محصول از تنوع و سایز بالایی برخوردار است و خانم ها می توانند دقیقا از محصول مورد نیاز خود استفاده کنند. علاوه بر این، پروتز سینه Sili Mod دارای بارکد مخصوص و قابل ردیابی است که با استفاده از آن می توان اصالت کالا را در سایت این شرکت تایید کرد.

پروتز سینه آلرگان

یکی از پرطرفدارترین پروتزهای سینه در دنیا، محصول برند آلرگان است. این شرکت انواع پروتزهای سیلیکونی را در سایزهای مختلف عرضه می کند که ویژگی همه آنها صاف بودن سطح پروتز می باشد. پروتزهای آلرگان برجستگی زیادی دارند و معمولاً به شکل گرد هستند و برای زنانی که تمایل به داشتن سینه های گرد و خوش فرم دارند مناسب است.

پروتز سینه سابین

سابین یکی از بهترین برندهای پروتز سینه در ایران است که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این پروتزها با بالاترین استانداردهای کیفیت و انعطاف پذیری مشابه بافت طبیعی سینه (Memory Shape) تولید می شوند، این پروتزها معمولاً در مقایسه با برندهای دیگر هم اندازه بوده و برجستگی بیشتری دارند که باعث می شود در نهایت سینه ها برآمدگی بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، شرکت سابین طول عمر مفید محصولات خود را تضمین می کند.

پروتز سینه ناگور

پروتز سینه ناگور محصولی بریتانیایی است که با وجود کیفیت بالا از قیمت پایین تری برخوردار است. این محصول دارای تاییدیه بهداشتی از سازمان بهداشت جهانی، FDA و جامعه اروپا می باشد. پروتز ناگور از فناوری های جدیدی استفاده می کند که آن را در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می کند. به همین دلیل شرکت ناگور عمر مفید طولانی و کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کرده است.

بهترین برند پروتز سینه در ایران کدام است؟

محصولاتی که نام بردیم در کلینیک های زیبایی شهرت دارند و اعتبار آنها گواه کیفیت و ایمنی کافی آنهاست. برخی از شرکت‌ها مانند منتور، پلی‌تک یا ناگور اعلام کرده‌اند که پروتزهای آنها از پوسته‌های چند لایه طراحی شده‌اند و مادام‌العمر کار می‌کنند. در هر صورت شما باید با توجه به ویژگی هایی مانند جنس، بافت، شکل، اندازه، دوام و … بهترین مارک پروتز سینه را برای خود انتخاب کنید اما باید دقت داشته باشید که فقط از بین برندهای معتبر انتخاب کنید.

البته ایمنی و رضایت از نتیجه پروتز سینه علاوه بر برند پروتز به مهارت و تجربه پزشک در جراحی نیز بستگی دارد. ما تنها بخشی از ویژگی های برندهای مختلف را بررسی کرده ایم و برای انتخاب بهتر حتما باید با متخصص مشورت کنید. برندهایی هستند که محصولات مختلفی تولید می کنند و از بین آنها می توان به راحتی مناسب ترین پروتز سینه را انتخاب کرد.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.