افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
8

آشنایی با ایرلاین KLM | قدیمی ترین هواپیمای جهان

  • کد خبر : 15907
آشنایی با ایرلاین KLM |  قدیمی ترین هواپیمای جهان

ایران KLM ایران سلطنتی هلند است که برتر این کشور نیز به شماره می‌رود. کی ام با یک سابقه در هوانوردی، قدیمی ترین ایران فعال جهان به می‌رود. مقر این در شهر آمستردام است و پروازهای بیشتری نیز از فرودگاه اسخیپول آمستردام انجام می شود. فرودگاهی که در سال‌های اخیر به عنوان یکی از برترین […]

ایران KLM ایران سلطنتی هلند است که برتر این کشور نیز به شماره می‌رود. کی ام با یک سابقه در هوانوردی، قدیمی ترین ایران فعال جهان به می‌رود. مقر این در شهر آمستردام است و پروازهای بیشتری نیز از فرودگاه اسخیپول آمستردام انجام می شود. فرودگاهی که در سال‌های اخیر به عنوان یکی از برترین فرودگاه‌های جهان به نام گراتته . در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قرار است درباره شرکت KLM با شما صحبت کنیم و اطلاعات مورد نیاز آن را در اختیارتان قرار دهید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما KLM

تاریخچه ایران KLM

کی ال ام سال ۱۹۱۹ میلادی به عنوان اداره دولتی هلند راه اندازی شد و اولین پرواز خود را در سال ۱۹۲۰ از لندن به آمستردام انجام داد. در اولین شروع به کار که پرواز با هواپیما مقوله جدید و متفاوت صنعت حمل و نقل به شماره می‌رفت، Klm می‌تواند ۳۴۵ مسافر و بیش از ۴۰ هزار کیلومتر را طی کند. آماری که در مقایسه با سال‌های متوالی، رقم می‌شود و معادل آن است که بوئینگ ۷۴۷ می‌رود، اما برای ۱۰۰ سال پیش رقم بسیار بزرگی به‌شمار می‌رود.

اولین هواپیمای ایران در سال‌های نخستین پروازهایی به اروپا و پرواز قاره‌های آن نیز در سال ۱۹۲۴ رقم خورد. پرواز به باتاویا پایتخت اندونزی که مستعمره هلند بود و جاکارتا نامیده مید. پرواز بر اقیانوس اطلس از سال ۱۹۳۴ آغاز شد در سال ۱۹۴۶، ایران klm اولین ایرلاین بود که از بالای اقیانوس به مقصد نیویورک پرواز کرد. در سال‌های و با استفاده از هواپیماهایی مانند ۷۴۷، کی الام مسافت طولانی‌تر راتر و تعداد بیشتری مسافر بپیماید. این ایرلاین سال 2004 با ایران ادغام شد پروازهایش هنوز با نام تجاری خود، Klm انجام می‌شود.

تاریخچه بانکی ال ام هلند

بلیط های KLM

ناوگان هوایی الام شامل هواپیماهای ارزان و ایرباس است که در این بوئینگ سهم بسیار بیشتری از ایرباس دارد. این شرکت ۱۱۹ بلیط دارد که شامل ۱۳ فروند هواپیمای ایرباس A330 و ۱۰۶ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷، بوئینگ، بوئینگ ۷۷۷ و بوئینگ ۷۸۷ است. کی ال ۱۹ هواپیمای ایرباس و بوئینگ دیگر سفارش داده که تا سال به ناوگان هوایی این شرکت اضافه خواهد شد. میانگین سناریوهای کی ال ام 11 سال است. بوئینگ‌های ۷۸۷ میانگین سن ۱ و ۵ سال هواپیماها و بوئینگ‌های ۷۴۷ با سن ۲۲ سال قدیمی‌ترین هواپیماهای این ایرلاین هستند.

ناوگان شرکت کی ال ام - ایران سلطنتی هلند

کلاس های پروازی KLM

کی ام سه کلاس پروازی شامل ورد بیزنس، کلاس اکونومی کامفورت کلاس اکونومی در سفرهای بین‌المللی خود دارد. کلاس ورد بیزنس در پروازهای اروپایی با نام کلاس بیزنس اروپایی ارائه می شود. کلاس بیزنس ایرلاین صندلی‌هایی تخت‌شو با قابلیت بازشدن درجه‌های و طول دو متر در محل قرار می‌دهد. این صندلی‌ها به نمایشگر ۱۶ اینچی برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی ن.

کلاس های پروازی کی ال ام هلند

خرید بلیط KLM

خرید بلیط ال ام نیز مانند بلیط ایرلاین ها، در اسمارتک نیوز شده و تنها کافی است به صفحه ایران کی ال ام مراجعه و پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید. خوب است که برای خرید بلیط کی ال ام اسمارتک نیوز حتما نیازی به مبدا یا مقصد شما ایران دارد و هیچ علاقه مندی نمی توانید بلیط هلند و بلیط پروازهای الام را از هر نقطه از جهان هر نقطه دیگری در دنیا را و با چند کلیک به انجام دهید. صورت آنلاین خریداری کنید.

حوادث پروازی KLM

قدیمی ترین جهان که با نسل های ابتدایی در جهان شروع به کار می کند، از سال های ابتدایی تا ۷۰ میلادی حوادث هوایی تلخی را پشت سر گذاشته است ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ حوادثی که منجر به مرگ سرنشینان هواپیما و تلخ ترین حادثه هوایی در دنمیای رشا م ش. اما از بعد از حادثه‌ای که ۷۰ به تعداد زیادی از سرنشینان می‌رسد، برای این کشور حوادثی برای هواپیماهای کوچکتر رخ داده ثبت نشده است. این موضوع نشان از تجربه بالا و ایمنی پروازهای کی الام دارد.

مرگبارترین حادثه صنعت هوانوردی - بوئینگ 747 کی ال ام

با این حال مرگبارترین حادثه تاریخ هوانوردی مربوط به وزارت KLM در سال ۱۹۷۷ م۳ادی . در این بوئینگ ۷۴۷ کی ال ام در تنریف جزایر قناری اسپانیا بدون اجازه پرواز اقدام به تیک کرد که با بوئینگ ۷۴۷ پن امریکن ورد برخورد کرد و باعث مرگ ۵۸۳ نفر از سرنشینان دو بلیط هواپیما شد. در سال ۱۹۵۸ پرواز آمستردام به نیویورک روی دریا سقوط کرد و همه ۹۹ سرنشین شدن ک.

مقاصد دولت کی ال ام | kLM

در حال حاضر، هواپیماهای این شرکت هواپیمایی به از 130 کشور در سراسر پرواز دارند و تقریباً به هر جهان می‌توانند با این هواپیما سفر کنند. کانادا،، استرالیا، چین، ژاپن، تایلند، آمریکا گرجستان، قطر، مصر، آرژانتین و… برای مشاهده فهرست کشورهای دیگر، می‌توانید به سایت اسمارتک نیوز مراجعه کنید.

ایرلاین KLM قدیمی ترین ایرلاین جهان

بار مجاز دستگاه کی ال ام

میزان باری هر مسافر در زمان پرواز با هواپیماهای klm می‌تواند همراه باشد، به کلاس شما می‌شود و قوانین گوناگونی را می‌شود. اگر سوالی در این زمینه دارید، توصیه می‌کنیم مطلب قوانین حمل بار مجاز در کی ال ام را در سایت اسمارتک نیوز بخوانید و با صفر تا صد قوانین حمل بار در این شرکت آشٌی آشٌی

تجربه سفری لوکس با ایران سلطنتی KLM

شرکت هواپیمایی ال ام، قدیمی‌ترین ایران جهان و پرواز با هواپیماهای آن از متفاوت‌ترین تجربه‌های عمرتان خواهد بود. در این، با شما درباره این ایرلاین و اطلاعاتی را که پرواز با آن نیاز دارید، در قرار دادیم.

آیا تجربه پرواز با هواپیماهای این شرکت داشته اید؟ با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره ایران کی ال ام

ایرلاین KLM به کدام یک از جهان پرواز دارد؟

هواپیماهای این کشور به مانند کانادا،، برزیل، آرژانتین و… پرواز با توجه به اینکه در زمینه سفرهای هوایی دارد، انتخاب مناسبی برای سفر به هلند و سایر کشورهای جهان انتخاب می شود.

ناوگان هوایی KLM را چه هواپیماهایی تشکیل می‌دهند؟

پروازهای این کشور با هواپیماهای بوئینگ و ایرباس انجام می شود.

چگونه می‌توانیم بلیط‌های این ایران را بخریم؟

برای خرید این شرکت‌های خطوط هوایی، می‌توانید به ایران کی الام در سایت تودی مراجعه کنید.

نوشته آشنایی با ایرلاین KLM | اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.