افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آشتیانی: رشادت گل محمدی مقابل مس ستودنی بود/ استقبال با روحیه پرسپولیس از دربی

  • کد خبر : 18258

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رشادت گل محمدی در استفاده از بازیکنان با 3 اخطاره و در آستانه اخراج از دربی ستودنی بود و بزرگترین امتیاز این بازی به حساب می آمد. اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی ارتش سرخ مقابل مس کرمان اظهار داشت: شجاعت گل […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رشادت گل محمدی در استفاده از بازیکنان با 3 اخطاره و در آستانه اخراج از دربی ستودنی بود و بزرگترین امتیاز این بازی به حساب می آمد.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی ارتش سرخ مقابل مس کرمان اظهار داشت: شجاعت گل محمدی در استفاده از بازیکنان با 3 اخطاره و در آستانه اخراج از دربی ستودنی بود. . و مهم ترین نکته این بازی محسوب می شد و این بازیکنان نیز در این بازی عملکرد خوبی داشتند.

اضافه شد: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و از جناحین به خوبی استفاده کرد و انتقال اسماعیلی فر و مهدی ترابی باعث شد سعید صادقی بتواند گل اول را بزند. مهدی عبدی با جدایی خود توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و گلسیانی آن پنالتی را به گل دوم پارسی ها تبدیل کرد.

*بردن مس از نظر روانی و روانی برای دربی موثر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم پرسپولیسی ها پس از شروع مجدد می توانستند گل سوم را به ثمر برسانند اما این اتفاق نیفتاد و اسماعیلی فر در آفساید گرفتار شد. مس کرمان با اشتباه پورعلیگنجی توانست یکی از گل ها را جبران کند و سپس پرس کند اما ناکام ماند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با این برد در دربی به مصاف استقلال می رود، گفت: به نظرم برد مس کرمان از نظر روحی و روانی برای دربی موثر است. اگر استقلال و سپاهان حریفان خود را شکست ندهند، پرسپولیس روزهای خوبی را در دربی خواهد داشت. یحیی با اینکه 10 بازیکن 3 کارتی داشت اما از همه آنها یک بازی گرفت و کسب مدال کرمان برایش مهم بود.

*مس از نظر فنی ضعیف بود و برنامه خاصی نداشت

آشتیانی در پایان درباره عملکرد تیم مس کرمان گفت: به نظر من این تیم کرمانی از نظر فنی ضعیف بود و نسبت به پرسپولیس برنامه مشخصی نداشت و هدفی هم نداشت که دروازه های تیم را باز کند. شیرهای سرخ

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.