افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

آشتیانی: استقلال مستقیم بازی می کند/ خط دفاعی پرسپولیس غایب است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151527
آشتیانی: استقلال مستقیم بازی می کند/ خط دفاعی پرسپولیس غایب است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که بتواند در دربی آرامتر باشد پیروز می شود. اردلان آشتیانی در گفت وگو با میزان، درباره اهمیت بسیار زیاد دربی پنجشنبه اظهار کرد: در دربی همیشه مسائل روحی و روانی مهم است و تیم باتجربه تر موفق تر است. علاوه بر این، هر تیمی که بتواند در […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که بتواند در دربی آرامتر باشد پیروز می شود.

اردلان آشتیانی در گفت وگو با میزان، درباره اهمیت بسیار زیاد دربی پنجشنبه اظهار کرد: در دربی همیشه مسائل روحی و روانی مهم است و تیم باتجربه تر موفق تر است. علاوه بر این، هر تیمی که بتواند در هر دقیقه از مسابقه آرامش بیشتری داشته باشد، مطمئنا شانس بیشتری برای موفقیت و بردن دربی خواهد داشت. اگر هر تیمی در دربی اول گل بزند، گلزنی برای تیم حریف سخت می شود، اما مشخص نیست در دربی فردا (پنجشنبه 3 آذر) چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره تجربه بزرگ پرسپولیسی ها تصریح کرد: پرسپولیس با فشار از جلو، بالا و مالکانه بازی می کند. کانال های کناری دفاعی پرسپولیس در بازی های اخیر دچار مشکل شده اند اما بازیکنان این تیم تجربه زیادی دارند و می توانند به خوبی بازی را کنترل کنند. پرسپولیس زمانی که دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی با محمد عمری یا یکی از مهاجمان خود مثلث ایجاد می کنند تا موقعیت گلزنی ایجاد کند، موقعیت گلزنی خوبی در کانال های کناری ایجاد می کند. اما ضعف حضور اسماعیلی فر در کارهای هجومی ایجاد فضاهایی برای ضدحملات رقیب است که باید مراقب آن بود.

* خط دفاعی پرسپولیس لیدر خود را از دست داده و ارتباط کلامی مدافعان از بین رفته است.

این کارشناس فوتبال در خصوص نظر جواد نکونام در مورد حمله و گل گفت: سبک استقلال به لطف مهاجمان بلند قامت و تیزی مانند آرمان رمضانی و بلانکو که طبق آمار توپ های سوم بیشتری کسب کرده و توانسته اند بازی مستقیم داشته باشد. گل بزن . استقلالی ها برای گرفتن توپ سوم با 2 هافبک دفاعی مهدی پور و حمیدی فر بازی می کنند.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به ضعف بزرگ پرسپولیس در دفاع خاطرنشان کرد: از آنجایی که مرتضی پورعلیگنجی در این تیم حضور ندارد، خط دفاع لیدر خود را از دست داده و ارتباط کلامی مدافعان پرسپولیس از بین رفته است. در تیم های بزرگ دنیا این ارتباط کلامی بسیار مهم است زیرا پرسپولیس بهترین مدافع خود را از دست داده است. حسین کنعانی زادگان، گلسیانی، اسماعیلی فر و علی نعمتی اگرچه ارتباط کلامی ندارند و هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند.

*اگر استقلال مرکز زمین پرسپولیس را بگیرد کار سختی است

آشتیانی در پایان با اشاره به قدرت هافبک های پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس بتواند با هافبک های خودش با حضور میلاد سرلک، مسعود ریگی و سروش رفیعی بازی کند، با تمرکز بالایی خط هافبک را در اختیار خواهد گرفت. اما اگر استقلال هافبک پرسپولیس را بگیرد می تواند با پرس از یک سوم وسط و ورود زودتر به فاز تهاجمی که در بازی آخر در فاز دفاعی پرسپولیس در کناره بسیار شکننده بود، کار پرسپولیس را سخت تر کند. کانال ها

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)