افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

آسفالت ۹۳کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی قزوین بهسازی شد

  • کد خبر : 95284
آسفالت ۹۳کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی قزوین بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: این اداره‌کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: این اداره‌کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

او افزود: در ۶ماه گذشته ۹۳کیلومتر روکش آسفالت و لکه‌گیری در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است که اجرای این پروژه‌ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر در راه‌ها دارد.

حق‌لطفی گفت: در نیمه نخست امسال آسفالت ۷کیلومتر از محور قزوین-بوئین‌زهرا، ۵کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت،۱۲کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، ۸کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، ۱۴کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه-ارداق و لکه‌گیری ۲۰کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

این مسئول ادامه داد: محور قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۶کیلومتر، آبیک-طالقان به طول ۹کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول ۷کیلومتر و لشکر ۱۶زرهی به طول ۵کیلومتر از دیگر نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: برای بهسازی، لکه‌گیری و ترمیم روکش آسفالت راه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲هزار تن آسفالت مصرف شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.