افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

آزمون ورزشی داوطلبان آتش نشان در کرج برگزار شد

  • کد خبر : 368525

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ در گفتگو با همکارمان محمد یسوالی اظهار داشت: آزمون ورزشی داوطلبان جذب در سازمان آتش نشانی کرج ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به منظور جایگزینی نیروهای بازنشسته و سازماندهی نیروها به عملیات. پایگاه های با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برای 174 متقاضی. با همکاری استانداری البرز، […]

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ در گفتگو با همکارمان محمد یسوالی اظهار داشت: آزمون ورزشی داوطلبان جذب در سازمان آتش نشانی کرج ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به منظور جایگزینی نیروهای بازنشسته و سازماندهی نیروها به عملیات. پایگاه های با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برای 174 متقاضی. با همکاری استانداری البرز، اداره کل بنیاد شهید و شهرداری کرج به مدت سه روز متوالی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج برگزار شد. شهرداری.

وی افزود: با توجه به ضوابط و ویژگی های پست آتش نشانی، متقاضیان از نظر ویژگی های ظاهری، دانش علمی، هوش و ویژگی های روانی مورد ارزیابی قرار می گیرند و افراد دارای بالاترین امتیاز انتخاب می شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به مراحل برگزاری این آزمون تصریح کرد: ابتدا مرحله آزمون علمی توسط جهاد دانشگاهی کشور انجام شد و سپس تمامی شرکت کنندگان به آزمون عملی فراخوانده شدند. و با جمع بندی امتیاز افراد واجد شرایط و کسب امتیاز لازم جذب خواهد شد.

یسوالی با اشاره به مراحل آزمون عملی آتش نشانی که مهمترین و حساس ترین مرحله نیز محسوب می شود، گفت: از آنجایی که ماهیت کار آتش نشانی عملیاتی است، یک آتش نشان از نظر آمادگی جسمانی به سه عامل قدرت، سرعت و استقامت نیاز دارد. از این رو در بررسی این عوامل برای تست آمادگی جسمانی هفت مورد شامل دو عدد 4*9 متری، دو عدد 45 متری، شارژ کپسول آتش نشانی دستی، دراز و نشست، بارفیکس، دو عدد 540 متری و پرش را در نظر گرفتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.