افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

آزار شیطانی 1 زن با دادن آبمیوه مسموم

  • کد خبر : 412481
آزار شیطانی 1 زن با دادن آبمیوه مسموم

به گزارش رکنا، زن جوانی هنگام حضور در کلانتری در جنوب تهران از گرفتار شدن در دام شیطانی مردی در دفتر کارش خبر داد. زن جوان به ماموران گفت: به دنبال مشاوره کاری بودم که در فضای مجازی با مرد جوانی آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای مشاوره به دفتر او در شرق تهران بروم. […]

به گزارش رکنا، زن جوانی هنگام حضور در کلانتری در جنوب تهران از گرفتار شدن در دام شیطانی مردی در دفتر کارش خبر داد.

زن جوان به ماموران گفت: به دنبال مشاوره کاری بودم که در فضای مجازی با مرد جوانی آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای مشاوره به دفتر او در شرق تهران بروم.

وی افزود: وقتی وارد مطب مرد جوان شدم همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه آب میوه ای را که او جلوی خود گذاشته بود خوردم و پس از چند لحظه گیج شدم و بیهوش شدم اما وقتی به هوش آمدم خود را در وضعیت بدی دیدم. و متوجه شدم که هدف نیت شیطانی مرد شیطانی قرار گرفته ام.

زن جوان ادامه داد: زمانی که سعی کردم با داد و فریاد به ساکنان ساختمان اطلاع دهم، مرد جوان مرا تهدید کرد که اگر بخواهم کاری انجام دهم یا این ماجرا را به کسی بگویم با انتشار فیلم سیاه من آبروی من را خواهد برد. داشت. از من گرفته شده در آن لحظه از ترس شوکه شدم و با برداشتن وسایلم توانستم از همراهی مرد شیطان صفت فرار کنم اما در راه تصمیم گرفتم از او شکایت کنم تا امثال من گرفتار این آزادگی نشوند. .

شناسایی انسان شرور.

همین برای شکایت زن جوان کافی بود. فایل سیاه در دادگاه کیفری یک استان تهران تیمی از ماموران پلیس تهران برای دستگیری مرد شرور وارد عمل شدند و در این شعبه تحقیقات زن جوان به پزشکی قانونی مراجعه کرد و پس از تحقیقات کارشناسان اعلام کردند که این جوان زن هدف جنایت بود رنگی است.

در این شعبه تحقیقات، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با اطلاعات به دست آمده از زن جوان به یک شرکت مشاوره بازرگانی در شرق تهران مراجعه و موفق به شناسایی مرد شرور شدند.

دستگیری مرد متجاوز

به این ترتیب با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقامات قضایی وارد عمل شده و شرور را دستگیر کردند.

متهم ابتدا مدعی بی گناهی شد، اما وقتی با مدارک و اظهارات زن جوان مواجه شد، عمل شیطانی خود را فاش کرد و اعتراف کرد که با جعل عنوان مشاور بازرگانی، زن جوان را به دفتر خود کشانده است. و با دادن آب مسموم به او نیت پلید خود را آشکار کرد.

متهم پس از اعتراف روانه زندان شد و پرونده شرور نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.