افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

آزار شیطانی پسر یتیم 10 ساله توسط عمویش در تهران! / زن دایی فیلم نوآر گرفت! / من فقط گریه می کردم!

  • کد خبر : 407391
آزار شیطانی پسر یتیم 10 ساله توسط عمویش در تهران! / زن دایی فیلم نوآر گرفت! / من فقط گریه می کردم!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام نعیم آغاز شد. او که به پلیس مراجعه کرده بود از برادر کوچکترش به نام نعمت شکایت کرد و راز تاریکی را فاش کرد. وی به ماموران گفت: مدتی بود که به رفتار برادرزاده 10 ساله ام به نام احسان مشکوک بودم. […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام نعیم آغاز شد. او که به پلیس مراجعه کرده بود از برادر کوچکترش به نام نعمت شکایت کرد و راز تاریکی را فاش کرد.

وی به ماموران گفت: مدتی بود که به رفتار برادرزاده 10 ساله ام به نام احسان مشکوک بودم. او افسرده و گوشه گیر بود و گفت که قصدی برای ادامه تحصیل ندارد. کنجکاو شدم و چند بار با او صحبت کردم. بارها و چیزهای عجیبی گفت. می گفت برادر کوچکترم نعمت او را آزار داده و همسرش هم برایشان فیلم سیاه ساخته است. من حرف های برادرزاده ام را باور نکردم و از او خواستم برای اثبات ادعای خود سندی در اختیارم بگذارد. اما برادرزاده ام گوشی برادرم را به من نشان داد و ادعای خود را ثابت کرد.

وی ادامه داد: با دیدن فیلم سیاه شوکه شدم به همین دلیل نزد نعمت رفتم و با او درگیر شدم اما وقتی متوجه شد راز سیاهش را کشف کرده ام از خانه خارج شد.

با این شکایت و بررسی یک فیلم سیاه. رفاه گزارش شده است که احسان 10 ساله که پدرش سال ها پیش فوت کرده به بهزیستی سپرده شده است.

جلسه تحقیق در دادگاه

اگرچه پزشکی قانونی اذیت و آزار وی را تایید کرد، اما وی به همراه مددکار اجتماعی برای اولین جلسه تحقیقات به ششمین دادگاه دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد.

در جلسه تحقیقات پسر 10 ساله فقط اشک ریخت و حرفی نزد.

اما همسر نعمت که به دادگاه احضار شده بود گفت: شوهرم مجبورم کرد از آنها فیلم بگیرم. چاره ای نداشتم و پشیمانم.

با توجه به شواهد موجود در پرونده، قضات دادگاه دستور بازداشت متهم فراری را صادر کردند تا پس از دستگیری در دادگاه از خود دفاع کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.