افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آزار شیطانی زن جوان با تهدید اسیدپاشی! / من محیا هستم، 17 سالمه!

  • کد خبر : 410751
آزار شیطانی زن جوان با تهدید اسیدپاشی! / من محیا هستم، 17 سالمه!

به گزارش رکنا، خانمی پریشان به همراه دختر 17 ساله اش با گریه و زاری فراوان به واحد مشاوره استخدامی ما مراجعه کردند. ماهه خانه را ترک کرد و قصد بازگشت ندارد. و امور دخترانم نه خانواده ام و نه خانواده همسرم نمی توانند به ما در زندگی کمک کنند. هر چقدر می خواستم افتاد. […]

به گزارش رکنا، خانمی پریشان به همراه دختر 17 ساله اش با گریه و زاری فراوان به واحد مشاوره استخدامی ما مراجعه کردند. ماهه خانه را ترک کرد و قصد بازگشت ندارد. و امور دخترانم نه خانواده ام و نه خانواده همسرم نمی توانند به ما در زندگی کمک کنند. هر چقدر می خواستم افتاد. خودکشی انجام دهید

دخترم نزدیک به 8 ماه است که دوست پسر دارد، عملکرد تحصیلی ضعیفی داشت، بسیار عصبی و پرخاشگر شد. من دوست پسرش را تا حدودی می شناسم. ساعت 1 صبح خیلی بهش زنگ زدم. غمگین بودم و گریه می کردم. دلیلش را پرسیدم. می گفت سینا به من تجاوز کرده و تهدیدم کرده اسیدپاشی می کند تا به کسی نگویم. محبتین که خانواده سردی داشت با دوست پسرش رفته بود. او چندین بار از من خواستگاری کرد، هر چند در هر فرصتی از او دوری می کردم و مشکلی پیش نمی آمد، اما دیشب مرا به خانه خواهرش که در مسافرت بود برد و از قبل میز پر بود، مشروب خورد و غذای آماده شده و بعد از اینکه با هم دوست شدیم به من تجاوز کرد و حتی مرا به بیمارستان نبرد و نیمه های شب مرا به خانه پدرم برد و تهدیدم کرد که اگر به کسی بگویم روی من اسید می زند و تهدیدم می کند. . با قتل گفت تحت هیچ شرایطی اسم من را نبرید و فراموشم کنید.

سینا آرزوی شوم خود را برآورده کرد و من در چنین وضعیت ناخوشایندی قرار گرفتم. حالم خوب نیست و از خانواده و جامعه می ترسم در حالی که از اعتمادم سوء استفاده می شود.

نظر کارشناسی از فرشته مرادی مشاور خانواده

یکی از آسیب های اجتماعی در جامعه است. تجاوز رابطه جنسی است که آثار و عواقب بسیار نامطلوبی برای فرد به جا می گذارد و باعث افسردگی و حتی خودکشی می شود، به همین دلیل باید با روانشناس مشورت کرد تا فرد متخلف بهترین تصمیم را بگیرد.

مورد خاص ما متاسفانه به دلیل بی مهری خانواده اش جذب دوست پسرش شده است که او را مورد آزار قرار داده است.

محیا اعتماد خود را به خانواده و جامعه از دست داده است و زمان زیادی طول می کشد تا او به روال عادی زندگی که در این خانواده دیده می شود از سر بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.