افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

آزاد جاده ارومیه – تبریز اپراتور ندارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 143480
آزاد جاده ارومیه – تبریز اپراتور ندارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

وحید جلال زاده گفت: برو وی با خبرنگار مهر، با تاکید بر تسریع در اجرای بزرگراه ارومیه – تبریز اظهار داشت: قطعه اول این بزرگراه از سه راهی ابوذر تا گذشت دریاچه ارومیه دو تقاطع همسطح نیست او این کار را کرده است اما فاقد کندرو است که عملا آزادی این طرح را زیر سوال […]

وحید جلال زاده گفت: برو وی با خبرنگار مهر، با تاکید بر تسریع در اجرای بزرگراه ارومیه – تبریز اظهار داشت: قطعه اول این بزرگراه از سه راهی ابوذر تا گذشت دریاچه ارومیه دو تقاطع همسطح نیست او این کار را کرده است اما فاقد کندرو است که عملا آزادی این طرح را زیر سوال می برد.

وی با بیان اینکه قطعه سوم این بزرگراه از آق گنبد به سرای است که جاده روستایی محسوب می شود زیرا آذربایجان شرقی اعلام می کند که حاضر به هزینه نیست، گفت: اما قطعه پنجم و ششم این بزرگراه در سمت تبریز است. در حال اجرا هستند.

جلال زاده تاکید کرد: با توجه به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سرو در ارومیه، اجرا و تکمیل این پروژه می تواند مزیت های حمل و نقل و جاده ای زیادی برای ارومیه و این منطقه داشته باشد.

سرانه تخت های بیمارستانی در آذربایجان غربی کم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی در ادامه به پایین بودن سرانه تخت های بیمارستانی در استان اشاره کرد و گفت: دو بیمارستان 600 تختی ارومیه در ابتدای باغ رضوان و جاده شهید عارفیان انتهای رودکی کمبود دارد. نیمه تمام تکمیل این دو طرح درمانی ممکن است باعث کاهش غرامت سرانه استان شود

وی همچنین از اهمیت فرسودگی خطوط انتقال آب در ارومیه خبر داد و افزود: اکنون بحث فرسودگی خطوط انتقال آب و همچنین بحث تصفیه خانه ارومیه بحرانی است که اکنون 25 تا 30 درصد ارومیه شبکه تصفیه خانه و خطوط انتقال آب ندارد.

جلال زاده افزود: پالایشگاه ارومیه مدول 4. با توجه به نیاز مردم ارومیه مورد توجه قرار گیرد و با توجه به ترکیدگی خط لوله انتقال آب در مدرس ارومیه این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در شورای اسلامی نیز از پایین بودن سرانه کلاس ها و دانش آموزان در استان گلایه کرد و گفت: چندین مدرسه نیمه کاره در ارومیه وجود دارد که می توان با تکمیل بخشی از این مشکل را حل کرد. این پروژه ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.