افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آزادی 94 زندانی جرایم غیرعمد یزدی در 7 ماهه سال 1403 – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409981
آزادی 94 زندانی جرایم غیرعمد یزدی در 7 ماهه سال 1403 – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان آزاد شده 204 میلیارد و 486 میلیون تومان بوده که با پذیرش دادخواست ورشکستگی، رفع موفقیت آمیز اتهامات و بازگشت محکومان مبلغ 185 میلیارد تومان. 728 میلیون تومان تامین شد و مابقی این مبلغ از محل منابع ستادی این شهرک شامل کمک های […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان آزاد شده 204 میلیارد و 486 میلیون تومان بوده که با پذیرش دادخواست ورشکستگی، رفع موفقیت آمیز اتهامات و بازگشت محکومان مبلغ 185 میلیارد تومان. 728 میلیون تومان تامین شد و مابقی این مبلغ از محل منابع ستادی این شهرک شامل کمک های خیرین و نیکوکاران و تسهیلات بانک های عامل به مبلغ 18 میلیارد و 758 میلیون تومان واریز شد. وارد حساب امانی قضایی شد و زمینه آزادی این 94 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده را فراهم کرد.

وی در تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد 60 مددجو به دلیل محکومیت مالی، 23 مددجو بابت پرداخت مهریه و 9 مددجو بابت نفقه، یک مددجو به دلیل پرداخت سانحه کار محکوم شدند. و یک مشتری نیز به دلیل تصادفات رانندگی بودند.

مدیر نماینده ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تشکر از زحمات مستمر کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد 17 مددجو با مشاوره و اصلاحیه مرخص شدند. ذات البین. توسط کارکنان این ستاد و بدون پرداخت هیچ مبلغی. در مجموع ۷۷ نفر از مددجویان از طریق پرداخت منابع از جمله کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۰ نفر زن و ۸۴ نفر مرد بودند. .

سید مسعود عظیمی ضمن قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم استان یزد در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: از این تعداد 7 زندانی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) و 5 زندانی آزاد شدند. . از زندانهای استان به مناسبت هفته وحدت.

عظیمی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد دیه تنها مرجع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است گفت: رسیدگی به پرونده های جرایم غیرعمد مددجویان به صورت جامع و کامل انجام می شود. گروهی از این ستاد و پس از آن برای انتشار به هیئت مدیره ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.