افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

آزادی 35 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج در استان لرستان

  • کد خبر : 143003
آزادی 35 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج در استان لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان در این مراسم گفت: ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی به افراد کمک خواه نگاه نمی کنیم بلکه به یک جنایتکار نگاه می کنیم. بلکه معتقدیم مددجویان به عنوان اعضای جامعه پس از اقدامات اصلاحی و تربیتی باید به آغوش جامعه بازگردند. وی تصریح […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان در این مراسم گفت: ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی به افراد کمک خواه نگاه نمی کنیم بلکه به یک جنایتکار نگاه می کنیم. بلکه معتقدیم مددجویان به عنوان اعضای جامعه پس از اقدامات اصلاحی و تربیتی باید به آغوش جامعه بازگردند.

وی تصریح کرد: جامعه غربی برخلاف برخورد ما نسبت به زندانیان این نگاه را ندارد. نمونه آن را می‌توان در برخورد رژیم غاصب صهیونیستی با فلسطینی‌ها و اسرا مشاهده کرد.

سردار کشکولی آموزش را نیز امری ضروری در زندگی روزمره مردم دانست و گفت: نه تنها افراد در کانون اصلاح و تربیت، بلکه همه ما افراد جامعه تا آخرین لحظه نیازمند پیشرفت و آموزش از جمله خودآموزی هستیم.

عبدالمجید کیشوری مدیرکل زندانهای استان لرستان با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به زندانیان گفت: با پیروی از دستورات و سیاستهای ترسیم شده از سوی مرجع فقهی و معارف اسلامی نسبت به اصلاح و تربیت افرادی اقدام کنید که مسیر اشتباهی را در زندگی پیموده اند یکی از وظایف است. حکومت اسلامی است.

وی افزود: با همکاری نهادهای انقلابی اعم از ارتش استان، خیرین و نیکوکاران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد دیه، کمک های مردمی استان و … از سال 1397 تا کنون بیشتر بیش از 2500 زندانی دارای بدهی مالی از زندان آزاد آزاد شدند.

عضو شورای قضایی تصریح کرد: آزادی زندانیان دارای بدهی مالی به مناسبت شب یلدا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نوروز ادامه دارد.

مدیرکل زندان های استان لرستان اذعان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 7500 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان بی بضاعت توزیع و بین بیش از 1000 خانواده زندانیان معاند توزیع شده است.

کیشوری بیان کرد: همه این اقدامات جامعه هدف را راضی کرد و در انتخابات ریاست جمهوری گذشته این رضایت در مشارکت حداکثری زندانیان در انتخابات متجلی شد.

مهدی زکی پور / لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.