افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آزادگان سرافراز با تحمل دردهای اسارت در سرزمین دشمن نماد مقاومت شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 329351
آزادگان سرافراز با تحمل دردهای اسارت در سرزمین دشمن نماد مقاومت شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، یعقوب علی نظری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پیامی گفت: ۵ مرداد یادآور بازگشت سرافراز آزادگان است. مردان من این است که با ایمان راسخ خود در برابر سخت ترین فشارهای دشمنان ایستادند و با تحمل دردهای اسارت در سرزمین دشمن، نماد مقاومت شدند. استاندار […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، یعقوب علی نظری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پیامی گفت: ۵ مرداد یادآور بازگشت سرافراز آزادگان است. مردان من این است که با ایمان راسخ خود در برابر سخت ترین فشارهای دشمنان ایستادند و با تحمل دردهای اسارت در سرزمین دشمن، نماد مقاومت شدند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام آورده است: مردانی که جان خود را وقف هویت بخشی به ایران اسلامی کردند و با صبر و استقامت خود به همه ما درس آزادگی دادند و خود را بر قله رفیع فداکاری نشاندند. و فداکاری

اعلام کرد: برگرد با افتخار مردم آزاده و غیور میهن عزیزمان هدیه ای وصف ناپذیر است که باعث سربلندی و شادی مردم شد و روحیه آزادیخواهی ایرانیان را به عنوان تصویری باشکوه در تاریخ جهان ثبت کرد.

نظری افزود: صحنه های حماسی و ماندگاری فرزندان امام خمینی (ره) در چنگال سربازان صدام که نشان دهنده پیروزی خون بر شمشیر بود را هرگز فراموش نمی کنیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این پیام گفت: درود بر رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس. فرا رسیدن سالروز ورود این سرمایه ها و یاد و خاطره های گرامی دوران جنگ تحمیلی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله) به همه هموطنان به ویژه خانواده های صبورشان و همچنین مردم استان خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای جنابعالی آرزومندم. سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان خداوند متعال که دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.