افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آزاده صمدی شغل جدیدی پیدا کرد!

  • کد خبر : 326709
آزاده صمدی شغل جدیدی پیدا کرد!

آزاده صمدی به تازگی ساخت یک تئاتر جدید را برعهده گرفته است و نمایش جدید او وراق الخیال نام دارد. به گزارش صبح تایم، این نمایش با نام «ورگ الخیال» به کارگردانی اسماعیل گرجی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود. متن این نمایش را محمدصادق گلچین عارفی نوشته و اسماعیل گرجی بازیگر […]







آزاده صمدی به تازگی ساخت یک تئاتر جدید را برعهده گرفته است و نمایش جدید او وراق الخیال نام دارد.





به گزارش صبح تایم، این نمایش با نام «ورگ الخیال» به کارگردانی اسماعیل گرجی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

متن این نمایش را محمدصادق گلچین عارفی نوشته و اسماعیل گرجی بازیگر سرشناس تئاتر آن را کارگردانی کرده و یکی از نقش های آن را ایفا می کند. عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، محمدصادق گلچین عارفی، ایمان صیاد برهانی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

گلچین عارفی، آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش از این در برنامه «النده نازنین» همکاری داشتند. نمایشی که در تابستان 1401 در سالن چارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا شد. متن این نمایش به نویسندگی محمدصادق گلچین عارفی، کارگردانی محمد برهمانی و بازی آزاده صمدی و اسماعیل گرجی است.

صمدی پاییز سال گذشته تهیه کننده دور دوم اجراهای نمایش «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی بود که پس از اجرای مجموعه تئاتر شهر، اجرای دور دوم را در تماشاخانه هامون ترتیب داد.

او اکنون با تهیه کنندگی نمایش «ورق الخیال» تجربه دیگری در عرصه تولید تئاتر دارد.

اجرای این نمایش از 7 مرداد ماه در سالن استاد تئاتر مجموعه ایرانشهر آغاز می شود.

آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش از این در نمایش «رئالیسم مصنوعی» به کارگردانی ایمان اسکندری که در تابستان 1401 اجرا شده بود، در همین تئاتر بازی کردند.

سایر اعضای تیم اجرایی برنامه «ورق الخیال» به شرح زیر است:

دستیار کارگردان، برنامه ریز، مدیر تولید: مصطفی صابونی، صدابردار، آهنگساز: بابک کیوانی، طراح صحنه و لباس: کوشنا شاهرخی، طراح نور: داوود ملک، طراح پوستر، جزوه: سیامک پورجبر، طراح صحنه: اسماعیل گرجی، منشی صحنه: رها امامی طراح گریم: سارا حسنی، عکاس: شاهین آزما، عکاسی، کلیپ تبلیغاتی: آرش وکیل زاده، کارگردان صحنه: الیاس طاهرقاسمی، سرمایه گذار: بنیامین آقامحمدی.

در خلاصه این اثر آمده است: «زندان بدون زندان معنی ندارد».

نمایش “ورق الخیال” از 7 مردادماه هر شب ساعت 19 به مدت 90 دقیقه در تالار استاد سارقیان ایرانشهر اجرا می شود.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.