افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آروما فکر همه جا رو کرده؛ به این میگن برند درست و حسابی از پیراهن مردانه داره تا مانتو

  • کد خبر : 40750
آروما فکر همه جا رو کرده؛ به این میگن برند درست و حسابی از پیراهن مردانه داره تا مانتو

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید چند برند ایرانی وجود دارند که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت با برندهای معروف خارجی رقابت می کنند و یا حتی در این رقابت پیروز هم می شوند. برند آروما یکی از این برندهای […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید چند برند ایرانی وجود دارند که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت با برندهای معروف خارجی رقابت می کنند و یا حتی در این رقابت پیروز هم می شوند. برند آروما یکی از این برندهای جذاب است، پس اگر از خرید لباس های گران قیمت و تکراری خسته شده اید خوب است که این برند باکیفیت و خاص را بشناسید. مجموعه آروما با ثبت نام تجاری خود در ایران و همکاری با تولید کننده‌ها و تأمین کننده‌های ترکیه‌ای و همکاری با تیم‌ های طراحی از کشورهای ترکیه و ایتالیا فعالیت خود را در زمینه تولید، فروش و واردات پوشاک به ایران آغاز کرد. او پس از مدتی با توجه به فراهم شدن شرایط تولید محصول با کیفیت جهانی در ایران، مجموعه آروما اقدام به واردات پارچه و مواد اولیه نمود تا هدف تولید با کیفیتی هم سطح برندهای جهانی را در ایران دنبال کند. برند آروما با توجه به فرهنگ پوشش خاص بانوان ایرانی و بازار هدف ایران، به تربیت طراحان ایرانی و آشنا با فرهنگ پوشش ایران پرداخت و موفق به تکمیل تیم طراحی کالکشن زنانه خود شد به نحوی که طراحی‌ها دارای رنگ و بویی با استاندارد بین المللی و هماهنگ با فرهنگ ایرانی هستند. برای مثال در کالکشن تابستانی این برند جذاب ما شاهد مانتو شومیزی و یا مانتو لینن هستیم که دو تا از مانتوهای ترند سال 1402 مسوب می شوند.

در ادامه این مقاله همرا ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات کالشت تابستانی برند آروما آشنا شوید.

پیراهن مردانه آروما

شومیز و مانتو شومیزی؛ گل سر سبد کالکشن تابستانی آروما

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند آروما جذاب ترین شومیز ها و مانتو شومیزی های تابستان 1402 را در کالکشن خود دارد. شاید بگویید که مانتو شومیزی که یک مانتو ساده است، ولی ویژگی ای که باعث تمایز شومیز های برند آروما از دیگر برندها می شود طراحی خاص و جذاب و جنس پارچه بکار برده شده در تولید این مانتوها است. در قسمت پایین چند نمونه از این مانتوها را خواهید دید ولی اگر قصد خرید از برند آروما را دارید می توانید از طریق لینک به سایت این برند ایرانی مراجعه کنید. از تولیدات این برند می‌ توان به انواع مدل پیراهن، تیشرت و شلوار مردانه و همچنین انواع تیشرت، شومیز و شلوار زنانه اشاره کرد، که البته در فروشگاه اینترنتی آروما امکان دیدن و خرید همه این محصولات وجود دارد.

مانتو آروما

پیراهن مردانه آروما

مانتو لینن؛ با آروما تابستانی شیک و خنک داشته باشید

پارچه لینن یکی از اولین و قدیمی‌ ترین الیاف پارچه در دنیا است که از گیاهی به نام فلاکس استخراج می‌ شود. این گیاه بیشتر در مناطق حوزه دریای مدیترانه و آسیای مرکزی رشد می‌ کند و عمر گل آن به نصف روز هم نمی‌ رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید الیاف طبیعی خواصی دارند که آن‌ ها را از دیگر پارچه‌ ها متمایز می‌ کند و لینن نیز از این موضوع مستثنی نیست. الیاف طبیعی لینن رطوبت را سریع‌ تر از پارچه‌ های دیگر جذب می‌ کنند و خیلی زود هم خشک می‌ شوند و همین مورد یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که مردم علاقه زیادی به استفاده از آن در فصل‌ های گرم سال دارند. این پارچه‌ها معمولا بدون پرز هستند و گرد و غبار را دفع می‌ کنند. خیلی از برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی برای تولیدات خود در فصل تابستان از این برند استفاده می کنند؛ آروما یکی از این برندها است که شما می توانید با خیال راحت از او خرید کنید.

پیراهن مردانه آروما

مانتو آروما

پیراهن و تیشرت مردانه؛ آروما برای تابستان به فکر آقایان هم بوده

یکی از بخش های جذاب کالکشن تابستانی برند آروما را انواع تیشرت و پیراهن مردانه تشکیل می دهد. پس می توان گفت آروما یکی از برندهای باکیفت ایرانی است که در هر کالکشن خود به فکر استایل آقایان هم در کنار خانم ها بوده است. در قسمت پایین خواهید دید که آروما برای طراحی استایل تابستانی مردانه هم به اندازه طراحی استایل زنانه وقت گذاشت است و می توان گفت این بخش را هم با تنوع بالایی ارائه داده است. پس هم آقایانی که کلاسیک می پوشند و هم آقایانی که کژوال پوش هستند، در هر سن و سلیقه ای می توانند لباس مناسب خود را از ین کالکشن بدون محدودیت انتخاب نمایند.

پیراهن مردانه آروما

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=40750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.