افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آرنولد: می خواهم اولین مدافعی باشم که برنده توپ طلا می شود!

  • کد خبر : 410599
آرنولد: می خواهم اولین مدافعی باشم که برنده توپ طلا می شود!

به گزارش شنبه شب آیرینبدرخشید ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول در لیگ برتر و در تیم ملی انگلیس، این او را به یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان تبدیل کرده است. آرنولد در مصاحبه ای با Sky Sports رویای خود را برای بردن توپ طلا و انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان […]

به گزارش شنبه شب آیرینبدرخشید ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول در لیگ برتر و در تیم ملی انگلیس، این او را به یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

آرنولد در مصاحبه ای با Sky Sports رویای خود را برای بردن توپ طلا و انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان فاش کرد. در همین حال، هیچ مدافع کناری جایزه بهترین بازیکن جهان را که برای اولین بار از سال 1956 اعطا می شود، نبرده است. با این حال، آرنولد 26 ساله گفت که ترجیح می دهد توپ طلا را به جای قهرمانی در جام جهانی برنده شود.

مدافع راست تیم انگلیس گفت: فکر می کنم بتوانم. من می خواهم اولین مدافع کناری باشم که این کار را انجام می دهد و به آن افتخار می رسد. مهم نیست چند جام برنده می‌شوید یا چند مدال می‌گیرید، مهم این است که چه چیزی را به بازی می‌آورید و اینکه آیا به پتانسیل کامل خود می‌رسید یا خیر.

2 مدافع کناری نامزد دریافت جایزه مردان 2024 شده اند که روز دوشنبه برگزار می شود. دنی کارواخال از اسپانیا و رئال مادرید و الخاندرو گریمالدو از اسپانیا و بایرلورکوزن از دیگر نامزدها هستند.

یکی از مدافعان کناری که به کسب توپ طلا نزدیک شد، روبرتو کارلوس، مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید بود که در سال 2002 پس از رونالدو دوم شد.

وقتی از او پرسیده شد که دوست دارد پس از بازنشستگی از او یاد شود، گفت: “من می خواهم نامم یک اسطوره فوتبال باشد، کسی که ورزش را تغییر دهد.”

گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید علاقه مند به جذب آرنولد است که قراردادش در پایان این فصل به پایان می رسد.

آرنولد با لیورپول قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام کارابائو شد و بیش از 300 بازی برای قرمزها در آنفیلد انجام داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.