افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

آرسنال در راه سقوط/ برد قدرتمند تاتنهام

  • کد خبر : 167260
آرسنال در راه سقوط/ برد قدرتمند تاتنهام

آفتاب نیوز: هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 2 دیدار همزمان پیگیری شد. در مهم ترین و حساس ترین دیدار تیم های فولام و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مارکو سیلوا در فولام با نتیجه 2-1 پیروز شدند. آرسنال در اوایل این دیدار به گل رسید و در دقیقه پنجم […]

آفتاب نیوز:

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 2 دیدار همزمان پیگیری شد. در مهم ترین و حساس ترین دیدار تیم های فولام و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مارکو سیلوا در فولام با نتیجه 2-1 پیروز شدند.

آرسنال در اوایل این دیدار به گل رسید و در دقیقه پنجم مارتینلی با بازی تکنیکی خود وارد محوطه جریمه فولام شد و توپ را به خوبی زد اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد اما ساکا ریباند را وارد دروازه کرد.

فولام پس از باز شدن دروازه صاحب توپ و میدان شد و برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید. آنها پس از ایجاد چندین موقعیت، در دقیقه 29 به گل رسیدند و رائول خیمنز با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد.

آرسنال در دقیقه 60 گل دوم را به ثمر رساند، اشتباه تومیاسو باعث شد تا بابی رید دروازه آرسنال را باز کند. پس از شکست هفته گذشته مقابل وستهام، آرسنال برای دومین بار متوالی شکست خورد و حالا با 40 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

در دومین دیدار، تاتنهام به مصاف بورنموث رفت و با نتیجه 3-1 پیروز شد. تاتنهام در این دیدار نمایش قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت تا باخت هفته گذشته مقابل برایتون را جبران کند.

شاگردان آنجه پستکوغلو برای زدن گل اول منتظر ماندند و در دقیقه 9 په په سار به گل رسید. هافبک سنگالی پاس لو سلسو آرژانتینی را به گل اول تاتنهام تبدیل کرد. در دقیقه 72 سون هیونگ مین کاپیتان تاتنهام پاس لوسلسو را در دقیقه 71 به گل تبدیل کرد و ریچارلیسون نیز در دقیقه 80 گل سوم را به ثمر رساند.

الکس اسکات بازیکن بورنموث در دقیقه 84 یکی از گل های این تیم را جبران کرد و تاتنهام با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به 39 رساند و در رده پنجم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.