افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

آرزوی جالب طارمی در عید نوروز; من مدیون پرسپولیس هستم و دوست دارم به پرسپولیس برگردم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 237810
آرزوی جالب طارمی در عید نوروز;  من مدیون پرسپولیس هستم و دوست دارم به پرسپولیس برگردم – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم ملی ایران تصریح کرد: اگر باشگاه پرسپولیس مرا بخواهد دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در برنامه زنده تلویزیونی درباره کاهش علاقه ملی پوشان به استقلال و پرسپولیس پس از ملی پوش شدن گفت: من اینطور نیستم و به پرسپولیسی بودنم افتخار می کردم، هستم […]

مهاجم تیم ملی ایران تصریح کرد: اگر باشگاه پرسپولیس مرا بخواهد دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در برنامه زنده تلویزیونی درباره کاهش علاقه ملی پوشان به استقلال و پرسپولیس پس از ملی پوش شدن گفت: من اینطور نیستم و به پرسپولیسی بودنم افتخار می کردم، هستم و هستم. به این دلیل است که پرسپولیس من را به فوتبال ایران معرفی کرد. به همین دلیل من به این باشگاه بدهکار هستم.

مهاجم تیم ملی در ادامه تصریح کرد: من دوستان استقلالی زیادی دارم و برادر و خواهرم استقلالی شیس آتیشه هستند اما باشگاه پرسپولیس من را به فوتبال ایران معرفی کرد، من مدیون این باشگاه هستم و وظایفی دارم که باید انجام دهم. “در این باشگاه بازی می کنم. کارهایی انجام می دهم که دوست ندارم در رسانه ها ظاهر شوم. تمام کمکی که از دستم بر می آید به باشگاه انجام می دهم، مثل صحبت با بازیکنان در لحظات حساس. به عنوان مثال بیرانوند، چون خیلی خوب است. تاکید کردم صبح دربی دو ساعت با او صحبت می کنم تا اتفاقات خوبی بیفتد و تا جایی که بتوانم به او کمک می کنم چون وظیفه من است.با تمام احترامی که برای همه باشگاه های ایرانی قائل هستم پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود. .

طارمی همچنین گفت: روزهای پرسپولیس خیلی خوب بود و شاید فقط گل هایم در فوتبال مانع از این شد که دوباره در پرسپولیس با افتخار بازی کنم وگرنه هر چه زودتر می آمدم.

وی درباره اینکه دوست دارد فوتبالش را کجا به پایان برساند، گفت: اگر پرسپولیس من را بپذیرد، قطعا دوست دارم به پرسپولیس برگردم و در این تیم بازی کنم و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)