افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

آرتور هیز در مورد تاثیر سیاست پولی بر قیمت بیت کوین صحبت می کند

  • کد خبر : 343441
آرتور هیز در مورد تاثیر سیاست پولی بر قیمت بیت کوین صحبت می کند

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، در 28 آگوست (7 سپتامبر)، مقاله جدیدی با عنوان “قند بالا» منتشر و بحث شد که چرا افزایش نرخ بهره اخیر ژاپن برای رسیدگی به شرایط مالی جهانی کافی نیست. بر اساس گزارش Blockchain Homeland، هیز تاکید می کند که با نزدیک شدن به پایان سه ماهه سوم، شرایط […]

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، در 28 آگوست (7 سپتامبر)، مقاله جدیدی با عنوان “قند بالا» منتشر و بحث شد که چرا افزایش نرخ بهره اخیر ژاپن برای رسیدگی به شرایط مالی جهانی کافی نیست.

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، هیز تاکید می کند که با نزدیک شدن به پایان سه ماهه سوم، شرایط نقدینگی در ارزهای فیات برای دارندگان ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین به طور فزاینده ای مطلوب است.

پیامدهای کاهش نرخ بهره برای بازارهای جهانی و بیت کوین

آرتور هیز تاکید می کند که بانک های مرکزی در سراسر جهان، به ویژه فدرال رزرو، هزینه استقراض را کاهش می دهند. علیرغم اینکه تورم بالاتر از هدف باقی مانده است، فدرال رزرو در دستور کار کاهش نرخ بهره با ادامه رشد اقتصاد ایالات متحده است. در همین حال، بانک انگلستان و بانک مرکزی اروپا ممکن است با کاهش بیشتر نرخ در جلسات آتی خود از این روند پیروی کنند.

هیز همچنین خاطرنشان کرد که جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده قصد دارد این موضوع را منتشر کند 271 میلیارد دلار اوراق خزانه و اجرا 30 میلیارد دلار قرارداد بازخرید قبل از پایان سال، نقدینگی قابل توجهی به بازارها تزریق کند. در مجموع، این منجر به ورود می شود 301 میلیارد دلار نقدینگی دلار به بازارهای مالی خواهد بود.

منبع: آرتور هیزمنبع: آرتور هیز
کاهش نرخ سود بانک های مرکزی منبع: آرتور هیز

علاوه بر این، خزانه داری ایالات متحده تقریبا 740 میلیارد دلار در حساب عمومی خزانه داری (TGA)، که هیز معتقد است برای تحریک بازارها و کمک به معاون رئیس جمهور کامالا هریس در انتخابات آتی استفاده خواهد شد.

برخی تحلیلگران استدلال می کنند که از نظر تاریخی، زمانی که فدرال رزرو نرخ های بهره را کاهش می دهد، بازارهای سهام تمایل به سقوط دارند و کاهش نرخ اغلب نشانه رکود قریب الوقوع در ایالات متحده و سایر بازارهای توسعه یافته است. در حالی که این نگرانی همچنان وجود دارد، هیز معتقد است که اگر فدرال رزرو نرخ های بهره را کاهش دهد در حالی که تورم هنوز بالاتر از هدف است و رشد اقتصادی قوی باقی بماند، اقدامات تهاجمی تری مانند چاپ پول به دنبال خواهد داشت. برای دارایی هایی مانند بیت کوین، با عرضه محدود آن، این می تواند قیمت ها را به سرعت بالا ببرد.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-28 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.