افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

آرتور هیز استراتژی خود را تغییر داد و به جای پندل روی اتر سرمایه گذاری کرد

  • کد خبر : 373853
آرتور هیز استراتژی خود را تغییر داد و به جای پندل روی اتر سرمایه گذاری کرد

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران بیت مکس، با تغییر استراتژی معاملاتی خود باعث داغ شدن بازار سفته بازی شده است. به گفته Blockchain Homeland، او اخیرا دارایی های PENDLE خود را فروخت و به پروژه Aethir DePIN روی آورد. چرا آرتور هیز به فروش پندل ادامه می دهد؟ با توجه به داده های اسکن اتر […]

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران بیت مکس، با تغییر استراتژی معاملاتی خود باعث داغ شدن بازار سفته بازی شده است.

به گفته Blockchain Homeland، او اخیرا دارایی های PENDLE خود را فروخت و به پروژه Aethir DePIN روی آورد.

چرا آرتور هیز به فروش پندل ادامه می دهد؟

با توجه به داده های اسکن اتر (اتر اسکنآرتور هیز در سه روز گذشته 1.442 میلیون پاندال ارزش حدود 5.61 میلیون دلار در صرافی های بزرگی مانند Binance و Baybit فروخته شده است. در عوض، او 16.478 میلیون توکن اتر ارزش تقریبا 1.02 میلیون دلار از OKX، Baybit و Kocoin انباشته شده است. اون الان 213.515 پاندال ارزش تقریبا 854 هزار دلار که سومین دارایی و سود تقریبی اوست 1.15 میلیون دلار او را به ارمغان آورده است از سوی دیگر اتر دومین دارایی بزرگ او شده است 62.257 میلیون توکن ارزش 4.1 میلیون دلار در اختیار دارد

منبع: Etherscan
منبع: Etherscan

به نظر می رسد که بنیانگذار بیت مکس با جمع آوری این آلت کوین ها، سبد سرمایه گذاری خود را متنوع می کند. این تغییر در استراتژی نشان دهنده تمرکز فزاینده هیز بر پروژه های دیپین است که همزمان با بهبود بازار ارزهای دیجیتال بوده است. در پست اخیر خود در X، او حمایت خود را از Pendle ابراز کرد، اما اعلام کرد که موجودی خود را به یک ” کاهش داده است.مورد خاص» سرمایه گذاری. به نظر می رسد ATH پروژه جدیدی است که آرتور روی آن تمرکز کرده است.

Malestrom، خانواده Hayes، سرمایه گذار پروژه اتر است و به نظر می رسد که او و خانواده اش مدت زیادی است که روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند. همچنین، بسیاری سرمایه گذاری اخیر او را به عنوان یک استراتژی بازاریابی توسط هیز و خانواده اش در نظر گرفته اند.

هیز اولین خرید خود از اتر را در ماه آگوست انجام داد، مدت کوتاهی پس از اینکه پیش‌بینی کرد که بازار ارزهای دیجیتال در سپتامبر 2024 بهبود یابد. او در وبلاگ خود گفت:

با این حال، من انتظار دارم ارزهای دیجیتال از یک روند ثابت یا نزولی خارج شوند و از این ضعف تابستانی، به ویژه نیمه دوم، برای خرید دارایی های دیجیتال استفاده کنند.

نوسانات قیمت اتر و پندل

این تاثیرات در عملکرد قیمتی این دو ارز دیجیتال مشهود است. در حال حاضر قیمت اتر با بیش از 2 درصد افزایش به 0.06586 دلار و حجم معاملات آن با 11 درصد افزایش به 84.56 میلیون دلار رسیده است.

قیمت اترقیمت اتر
قیمت اتر

از سوی دیگر قیمت پندل با بیش از 4.5 درصد کاهش به 3.89 دلار رسید و حجم معاملات آن با 62 درصد کاهش به 175.44 میلیون دلار رسید. در یک پست اخیر، هیز اظهار داشت که “ما هنوز معتقدیم که پندل پیشرو در مشتقات نرخ بهره در میان ارزهای دیجیتال خواهد بود و ما قصد داریم از موفقیت آن سرمایه گذاری کنیم.”

پاندال قیمتپاندال قیمت
پاندال قیمت

این اظهارات نشان می دهد که او همچنان به پروژه پندل امیدوار است که می تواند به بهبود قیمت آن در روزهای آینده کمک کند. علاوه بر این، آرتور هیز اخیراً توجه خود را به سکه‌های میم معطوف کرده است و اعلام کرده است که قصد دارد به طور خاص سکه‌های میم با تم سگ، از جمله کوین میم مادر را در راستای بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال معامله کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.