افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آرایش فقط مربوط به رژ لب نیست. با ریمل های محبوب مژه های خود را حجیم و پرنسس کنید

  • کد خبر : 116080
آرایش فقط مربوط به رژ لب نیست.  با ریمل های محبوب مژه های خود را حجیم و پرنسس کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش چشم قطعا در آرایش صورت بسیار مهم است، چه برای یک قرار رسمی یا کاری و چه برای مهمانی ها و حتی یک گردش ساده. حتی اگر کل صورتتان را با آرایش عوض کرده باشید، اگر آرایش چشمتان درست و موثر نباشد، هیچ فایده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش چشم قطعا در آرایش صورت بسیار مهم است، چه برای یک قرار رسمی یا کاری و چه برای مهمانی ها و حتی یک گردش ساده. حتی اگر کل صورتتان را با آرایش عوض کرده باشید، اگر آرایش چشمتان درست و موثر نباشد، هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و عنصر بسیار مهمی را در صورتتان از دست خواهید داد که می توانست شما را زیباتر کند. اما نه! اما در رابطه با آرایش چشم یک عنصر اساسی تری وجود دارد و آن مژه است. با زدن یک ریمل و رژ لب ساده، آرایش کاملی دارید که می توان آن را کاملتر کرد، اما وجود ریمل و زیبایی مژه ها بسیار موثر است.

اما جالب اینجاست که همان ریملی که همه فکر می کنند استفاده و خرید آن راحت است، در واقع ترفندها و مارک های زیادی دارد که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه با نکات استفاده شده آشنا خواهیم شد.

انواع ریمل

ریمل ها دسته بندی دارند و یکی از این دسته بندی ها بر اساس ترکیب و استفاده از ریمل ها و دسته بعدی بر اساس نوع برس و رنگ آن است. ریمل ها رنگ های مختلفی دارند که باید با توجه به آرایش خود انتخاب کنید، اما می دانید که 99 درصد آن ها مشکی هستند!

انواع ریمل بر اساس ترکیب

– ریمل پودری: این مدل از ریمل های قدیمی است و روش استفاده از آنها با افزودن چند قطره آب است. همانطور که از نام آن پیداست ریمل پودری ماندگاری زیادی ندارد و به همین دلیل برای مجالس و مهمانی ها مناسب نیست.

– ریمل کرم: این سبک ریمل می تواند برای مژه های پرپشت و حجیم بسیار مناسب باشد اما مشکل اینجاست که استفاده از آن نیاز به ابزار خاصی دارد.

– ریمل مایع: ریملی که همه ما استفاده می کنیم ریمل مایع است که رایج ترین نوع ریمل موجود در بازار است. البته این ریمل انواع مختلفی دارد و به دو دسته ضد آب و محلول در آب تقسیم می شود.

تحت عنوان

ریمل ها را با توجه به نوع برس و کاربرد آن بشناسید.

– ریمل بلند کننده: این سبک ریمل دارای مواد فیبر مانند است که به مژه ها می چسبد و ظاهر بلندتری به آن ها می بخشد. ریمل های بلندکننده ممکن است برای مژه های کوتاه مناسب باشند و اغلب از برس های نازک برای آن ها استفاده می شود. اما بد نیست بدانید که برس های مخروطی که چشم ها را گربه ای نشان می دهند برای بلند کردن مژه ها نیز مناسب هستند. از طرفی برس های S شکل علاوه بر لیفتینگ به مژه ها نیز حجم می دهند و ظاهر شما را زیباتر می کنند.

بهترین برند خارجی-لیفتینگ-ماسک-2

– ریمل برای فر یا شانه کردن مژه ها: این سبک ریمل دارای رزین و پلیمر است که باعث حالت دادن موقت مژه های شما می شود. اگر از این ریمل مخصوصاً روی ریشه مژه هایتان استفاده کنید باعث فر شدن مژه ها می شود. براشی که ریمل های فر کننده دارند منحنی است که البته باید به یاد داشته باشیم که برس های ساعت شنی و مارپیچ علاوه بر شانه کردن به مژه ها حجم می دهند.

آموزش-فرش-رنگ-مژه

– ریمل های حجم دهنده و ضخیم کننده: این ریمل ها مواد غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی سیلیکون یا موم برای پرپشت شدن مژه ها باشند. ریمل های حجم دهنده برای خانم هایی با مژه های نازک و کوچک مناسب است. به طور کلی برندها انواع مختلفی از این سبک ریمل را دارند، اما تفاوت آنها در نوع برس و حجم دهی آنهاست، بنابراین اگر می خواهید یک ریمل غلیظ کننده قوی داشته باشید، علاوه بر مواد تشکیل دهنده، باید بسیار مراقب باشید. با قلم مو فراموش نکنید که برس ضخیم بهترین برس برای این ریمل های حجم دهنده و غلیظ کننده است، اما برس های S شکل، مارپیچ و ساعت شنی نیز برای حجم دادن مناسب هستند. البته این نوع برس حجم خوبی می دهد و به فرم دهی و بلند شدن مژه ها کمک می کند.

قیمت + ماسک + نکته

اما بهترین ماسک ها را بشناسید. ترفندهایی برای حجم دادن به مژه ها با ریمل

قبل از اینکه با محبوب ترین انواع ریمل آشنا شویم، لازم به ذکر است که داشتن مژه های جذاب فقط داشتن یک ریمل مرغوب و گران قیمت نیست، بلکه نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. قبل از زدن ریمل روی مژه هایتان بزنید و بعد از زدن آن را انجام ندهید زیرا مضر است. از طرفی یکبار ریمل نزنید زیرا بهترین ریمل ها هم با یک بار زدن به حجم دلخواه نمی رسند. یکی از ترفندهایی که شاید جالب باشد این است که بعد از زدن اولین لایه ریمل با یک برس کوچک روی مژه ها کمی کرپ بزنید و سپس دوباره به ریمل بزنید و لایه دوم را انجام دهید. به این ترتیب بلندتر و پرتر خواهد شد.

17-1

14-1

6-4

13-2

5-4

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.