افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

آرایش عروس مدرن با حجاب / زیبایی و وقار متعادل کننده رنگ رژلب و آماده سازی پوست

  • کد خبر : 404505
آرایش عروس مدرن با حجاب / زیبایی و وقار متعادل کننده رنگ رژلب و آماده سازی پوست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از مهم ترین قسمت های آماده سازی عروس، آرایشی است که روی او انجام می شود. از طرفی وقتی صحبت از آرایش عروس محجبه به میان می آید، به دلیل مسائل فرهنگی و مذهبی، ظاهر عروس باید زیبا و شیک و در عین حال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از مهم ترین قسمت های آماده سازی عروس، آرایشی است که روی او انجام می شود. از طرفی وقتی صحبت از آرایش عروس محجبه به میان می آید، به دلیل مسائل فرهنگی و مذهبی، ظاهر عروس باید زیبا و شیک و در عین حال با وقار و خاص باشد. یک عروس محجبه دوست دارد در روز عروسی بدرخشد، اما در عین حال حجاب او به خوبی حفظ شود. بنابراین نیاز به خلاقیت و مهارت دارد تا زیبایی عروس دیده شود اما خارج از اصول حجاب نباشد. خیلی از عروس های محجبه هستند که می خواهند آرایش ساده و طبیعی داشته باشند، اما این موضوع باعث می شود که عروس و متفاوت باشند. از یک طرف چون حجاب قسمت قابل توجهی از سر را می پوشاند، بنابراین آرایش صورت می تواند ویژگی های صورت را برجسته تر نشان دهد. بنابراین در این شرایط باید از تناژهای ملایم و رنگ های طبیعی استفاده کرد تا زیبایی چهره عروس پررنگ باشد تا قسمت ها فردی شوند. همه اینها باید بدون خشن کردن آرایش در نظر گرفته شوند.

اگر عروسی با حجاب است حتما مقاله ما را دنبال کنید تا از ایده ها استفاده کنید و برای زیباتر شدن چهره خود کمک بگیرید.

ویژگی های آرایش عروس با حجاب و انتخاب سایه.

آرایش عروس حجاب به دلیل زیبایی و جلب توجه کمتر معمولا با تمرکز و دقت بیشتری انجام می شود. خانم های زیادی هستند که می خواهند در مراسم عروسی خود چهره ای آرام و زیبا داشته باشند. آرایش ملایم و بدون براق یکی از ویژگی های اصلی آرایش عروس با چادر است. در این استایل بیشتر از رنگ های تیره و سنگین استفاده از رنگ های روشن و طبیعی برای لطیف تر و زیباتر نشان دادن صورت رایج است.

653478674

65746574

به جای لب ها روی چشم ها و ابروها تمرکز کنید.

وقتی صحبت از آرایش عروس های محجبه می شود، بیشتر افراد فکر می کنند که چشم و ابرو مهمتر است و لب ها را برجسته نمی کند. آرایش چشم بیشتر به این قسمت از صورت توجه می کند و به همین دلیل می توان از یک خط چشم زیبا با مژه های بلند که جذابیت چهره را دو چندان می کند استفاده کرد. ابروهای پر و خوش فرم نیز امروزه مد هستند و می توانند به تعادل چهره کمک کنند.

6746415

اولین مرحله آماده سازی پوست است.

اما اولین برداشت از آرایش صورت این است که ابتدا پوست را تمیز و آماده کنید. داشتن پوستی صاف و بدون لک اولین قدم برای زیبایی آرایش است. پس بهتر است قبل از هر کاری از پرایمر یا مرطوب کننده مناسب پوست استفاده کنید تا کرم پودر و کانسیلر بهتر روی پوست بخوابد و ماندگاری آرایش بیشتر شود.

68464

کرم پودر و کانسیلر مات این مدل خوبه.

اما برای زیرسازی بهتر است از کرم پودر مات استفاده کنید تا ظاهر طبیعی تری به آن ببخشید. اگر پوستتان چرب است بهتر است از کرم پودر برای کنترل چربی استفاده کنید. بعد از فونداسیون حالا وقت آن است که زیر چشم و جاهایی مانند جوش و لک کانسیلر بزنید و به طور طبیعی پخش کنید تا خط و لبه روی صورتتان ایجاد نکند.

321341

آرایش کلاسیک و مدرن برای عروس های محجبه

داشتن یک آرایش جدید برای عروس محجبه باید ترکیبی از تکنیک های مدرن و کلاسیک باشد. این سبک بیشتر بر طبیعی کردن چهره تمرکز دارد. به عنوان مثال، استفاده از کانتور برای برجسته کردن گونه ها یا ترفند کج کردن فک می تواند آرایش جذابی برای عروس ایجاد کند. البته کانتور باید نامحسوس و نرم باشد تا طبیعی به نظر برسد.

654646

متعادل کننده آرایش عروس حجاب و رنگ رژ لب

لب های عروس می تواند هر رنگی باشد اما اگر آرایش به صورت محجبه باشد باید بیشتر به سمت رنگ های برهنه، مات و صورتی کم رنگ باشد. برای جلب توجه بیش از حد و ایجاد کنتراست قابل توجه از استفاده از برق لب خودداری کنید. آرایش صورت با چادر بسیار مهم است تا تمام قسمت های صورت هماهنگ و متعادل باشد.

98787

با آرایش عروس با حجاب پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

آرایش عروس با حجاب در واقع عدم توجه به جزئیات نیست، بلکه انتخاب رنگ مناسب و ترجیحا ملایم لوازم آرایشی است تا نتیجه آرایشی طبیعی داشته باشد. اگر مهمانی شما خانوادگی یا کوچک است، بهتر است از آرایش های سنگین اجتناب کنید و از سایه های ملایم و خط چشم های ساده استفاده کنید. حفظ سلامت و شادابی پوست می تواند تا حد زیادی بر زیبایی ظاهر شما تاثیر بگذارد و استفاده از ماسک طبیعی نیز موثر و زیبا کننده است.

35135



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.