افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

آرایش سبک دانشجویی / با ترفندها و آرایش خوب در بین دختران دانشگاهی برجسته باشید

  • کد خبر : 354283
آرایش سبک دانشجویی / با ترفندها و آرایش خوب در بین دختران دانشگاهی برجسته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی چهره و ظاهر شما این روزها اهمیت زیادی دارد زیرا در نهایت اگر در جامعه زیبا و شیک به نظر برسید اعتماد به نفس شما بالاتر می رود و حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی حرف هایتان خواهد شد به عنوان یک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی چهره و ظاهر شما این روزها اهمیت زیادی دارد زیرا در نهایت اگر در جامعه زیبا و شیک به نظر برسید اعتماد به نفس شما بالاتر می رود و حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی حرف هایتان خواهد شد به عنوان یک کلمه به دیگران بروید پس بیهوده نیست که بسیاری از افراد در حال حاضر سعی می کنند زیباتر از دیروز باشند، اما نکته اینجاست که این موضوع نباید تبدیل به اعتیاد شود زیرا افراط و تفریط در هر زمینه ای مثلاً مضر است. شما می خواهید آرایش ظریفی داشته باشید، نیازی نیست که هر روز با یادگیری ترفندهای آرایشی یکسان به نظر برسید و آرایش معقولی که زیبایی صورت شما را بیشتر کند و عیوب آن را بپوشاند برای شما کافی است.

برای مثال، اگر گونه‌های صافی دارید، می‌توانید با یادگیری برجسته‌کردن گونه‌های گونه‌تان، و فقط ایجاد یک خطای دید، آن‌ها را برجسته کنید، بنابراین می‌توان گفت که آرایش می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای بیشتر جلوه دادن همه باشد. هرکسی می تواند زیبا باشد، به شرطی که مهارت داشته باشید و البته از لوازم آرایشی خوب استفاده کنید. در این میان موضوع مهم دیگری در مورد آرایش وجود دارد و آن این است که باید حواستان باشد که برای چه مناسبتی آرایش خود را انجام می دهید، مثلا آرایش عروسی با آرایش محل کار متفاوت است، پس باید آرایش خود را بر اساس آن انجام دهید. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد آرایش دانشجویی صحبت کنیم تا بدانید چگونه فضای دانشگاه را جبران کنید، پس با ما همراه باشید.

پایه پوست را درست کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های آرایش، داشتن رنگ پوست یکدست است و می توانید از پرایمر، کانسیلر، کرم پودر یا ضدآفتاب های رنگی برای یکدست شدن پوست در این قسمت از آرایش با توجه به سلیقه و سلیقه خود استفاده کنید. خودت اما باید توجه داشته باشید که اگر فقط کرم پودر می زنید، حتما از کرم های دارای SPF30 در کمترین حالت استفاده کنید تا از پوست خود در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کنید.

آرایش سبک برای دانش آموزان.

خط چشم بزنید

خط چشم یکی از مواردی در آرایش است که می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، به خصوص اگر مبتدی هستید یا مهارتی در این زمینه ندارید و این مسائل کشیدن خط چشم را برای شما سخت می کند، اما مواردی وجود دارد برای انجام فرض کنید برای داشتن یک آرایش سبک و مناسب برای دانشگاه، لازم نیست دم و بوته بکشید، زیرا هدف این است که بدون کشیدن زیاد به صورت خود رنگ و روح ببخشید. توجه داشته باشید، به همین دلیل توصیه می کنیم برای داشتن چنین مدل آرایشی، خط ظریف و نازکی را انتخاب کنید که در پایه مژه هایتان نیز باشد تا چشمانتان درشت تر و جذاب تر به نظر برسد.

آرایش سبک برای دانش آموزان.

ریمل بزنید

هنگام خرید ریمل برای دانشگاه، باید مطمئن شوید که ریملی انتخاب می کنید که ماندگاری خوبی داشته باشد، بعد از یکی دو ساعت زیر چشمتان نریزد و چشمانتان را تیره نکند. علاوه بر این ریملی که برای این فضا انتخاب می کنید باید ضد آب باشد و باعث سنگینی مژه هایتان نشود. توجه داشته باشید که اگر ریمل را خوب و ماهرانه بزنید ممکن است حتی نیازی به خط چشمانتان نباشد زیرا می توانید با این مداد چشمان خود را جذاب کنید.

آرایش سبک برای دانش آموزان.

آرایش لب مناسب آرایش دانشجویی.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای داشتن آرایشی ملایم باید به آن توجه کنید رنگ رژ لبتان است که باید جزو رنگ های دهه 90 باشد، مثلا صورتی پاستلی، کالباسی و … چون به لب های شما رنگ می دهند و ظاهری سبک و سنگین هستند و توجه زیادی را به خود جلب نمی کنند و حتی شاید خیلی ها فکر کنند رنگ لب های شماست. البته توجه به رنگ رژ لب کافی نیست و باید از ماندگاری 24 ساعته رژ لب خود اطمینان حاصل کنید زیرا رژ لب های دیگر خیلی سریعتر رنگ می شوند و دیر یا زود نیاز به تجدید دارند.

آرایش سبک برای دانش آموزان.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.