افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

آرایش برای برجسته کردن گونه ها. با این ترفند همه فکر می کنند که تو روی آنها توپ کاشته ای، اما با افتخار می گویند این یک هدیه از طرف خداست.

  • کد خبر : 208632
آرایش برای برجسته کردن گونه ها.  با این ترفند همه فکر می کنند که تو روی آنها توپ کاشته ای، اما با افتخار می گویند این یک هدیه از طرف خداست.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی را همه دوست دارند و هیچکس آن را نادیده نمی گیرد و تمام تلاش خود را برای زیباتر شدن می کند. در همین حال، این تلاش زیبایی احتمالاً مانند روش های زیبایی تهاجمی است و در برخی موارد از طریق روش های طبیعی قابل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی را همه دوست دارند و هیچکس آن را نادیده نمی گیرد و تمام تلاش خود را برای زیباتر شدن می کند. در همین حال، این تلاش زیبایی احتمالاً مانند روش های زیبایی تهاجمی است و در برخی موارد از طریق روش های طبیعی قابل دستیابی است. مثلا یک نفر می خواهد وزن کم کند و به جای جراحی، ورزش کند و روی تغذیه اش کار کند یا مثلا یک نفر بخواهد لب هایش را برجسته کند و ژل تزریق کند و به این نتیجه برسد، اما چه کاری می خواهد انجام دهد. طبیعتاً به این سؤال پاسخ می دهد که چگونه رژ لب خود را برجسته کنیم.

در ضمن شما کدوم مسیر رو میخواین برید یعنی ترجیحتون اینه که با روش های تهاجمی مثل جراحی یا روش های طبیعی خودتون رو زیبا کنید خوب اگه کمی فکر کنید به این نتیجه میرسید که روش های طبیعی رو بسیار بهتر از روش های مصنوعی البته باید به ظاهر و خصوصیات ظاهری خود نیز توجه کنید، مثلاً اگر رنگ پوستتان گندمی است باید بدانید که بهترین رنگ مو چیست تا پوست گندمی هر چه زیباتر بدرخشد. حال در این مقاله می خواهیم در مورد مراحل آرایش گونه های برجسته با شما صحبت کنیم که به وضوح بدون درد و بدون دردسر است، پس با ما همراه باشید.

پوست را از مراحل آرایش برای برجسته کردن گونه آماده کنید.

اولین قدم برای آرایش، آماده سازی پوست است، پس بهتر است ابتدا پرایمر بزنید و سپس با استفاده از کرم پودر متناسب با نوع و رنگ پوست صورت را صاف و یکدست کنید تا آرایش نهایی شما عالی به نظر برسد. هر چه زیباتر.. حالا بعد از آماده کردن پوستتان نوبت به انتخاب رنگ رژگونه می رسد.

اگر نمی دانید کدام رنگ رژگونه به شما می آید، رنگ های روی پوست دست خود را امتحان کنید و ببینید که آیا روی پوست شما زیبا به نظر می رسد یا نه.

آرایش برای برجسته کردن گونه ها.

مکان مناسب برای رژگونه پیدا کنید

حالا که در این مرحله رنگ آرایش خود را از قبل انتخاب کرده اید و زمان آن رسیده که جای مناسب را روی صورت خود پیدا کنید، برای این کار باید در آینه نگاه کنید و لبخند بزنید تا سیب های گونه هایتان مشخص شود.

راه دیگری برای پیدا کردن دختر گلو وجود دارد، برای این کار باید لب خود را از داخل بمکید تا قسمت بالای صورتتان که بیرون زده است به عنوان دختر گلو در نظر گرفته شود و اکنون از یک نسبتا بزرگ و متراکم استفاده کنید. قلم مو با زاویه رژگونه را روی استخوان گونه در چهل و پنج درجه بمالید. به این نکته هم اشاره کنیم که توجه داشته باشید رژگونه شما بسیار تمیز است پس اگر به این حالت نیست آن را بشویید و بگذارید خشک شود تا باکتری و آلودگی روی پوست شما بنشیند.

آرایش برای برجسته کردن گونه ها.

از برنز برای برجسته کردن گونه های خود با آرایش استفاده کنید.

به آخرین مرحله برجسته کردن گونه های شما با آرایش و رژگونه رسیدیم. در این مرحله توصیه می کنیم از کانتور صورت استفاده کنید تا چهره خود را بهتر نشان دهید، اما دقت کنید که پودر کانتور شما حداقل دو تا سه درجه تیره تر از رنگ کرم پودرتان باشد، در این صورت می توانید از پودر برنزینگ استفاده کنید. .

برای برجسته کردن گونه های خود با آرایش و کانتور، کافیست از کنار خط موی خود را کانتورینگ شروع کنید و قسمت پایین گونه های خود را با حرکات تیز و کمی تیره برجسته کنید، مطمئن شوید که طول این خط باید نزدیک به کشش لب ها باشد تا صورت شما ظاهر شود. بلندتر و استخوانی تر به نظر برسید تا شبیه مدل ها به نظر برسید.

در این مقاله سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه با آرایش های اولیه گونه های خود را برجسته کنید که به راحتی می توانید با تمرین آن را یاد بگیرید و از زیبایی منحصر به فرد گونه های خود لذت ببرید و احساس خاصی داشته باشید، به همین دلیل آن را توصیه می کنیم. به جای تزریق ژل و پرکننده، این راه مقرون به صرفه و بدون خطر را امتحان کنید، همین.

آرایش برای برجسته کردن گونه.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.