افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

آدم ربایی اشتباهی در تهران/ همسایه آدرس اشتباه داده بود!

  • کد خبر : 406305
آدم ربایی اشتباهی در تهران/ همسایه آدرس اشتباه داده بود!

به گزارش رکنا، مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن و ضرب و شتم خود خبر داد و پس از ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی به بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا گفت: همان شب که مرا سرقت کردند، در پارکی بودم و روی نیمکتی در غرب تهران نشسته بودم. ناگهان چند […]

به گزارش رکنا، مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن و ضرب و شتم خود خبر داد و پس از ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی به بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا گفت: همان شب که مرا سرقت کردند، در پارکی بودم و روی نیمکتی در غرب تهران نشسته بودم.

ناگهان چند نفر به من حمله کردند و پس از ضربه زدن، دست و پایم را بستند و در صندوق عقب خودرو انداختند. سپس مرا به پارکینگ خانه ای در همان منطقه بردند و شروع کردند به ضرب و شتم. من همیشه به آن پارک می رفتم، اما آنها را نمی شناختم. از آنها پرسیدم چرا مرا اذیت می کنند، آنها را نمی شناسم. این بود که گفتند سه روز پیش ماشین ما را از پارکینگ دزدیدی. به آنها گفتم من چیزی ندزدم. دزد من نیستم

شاکی در ادامه گفت: فیلم دوربین مداربسته پارکینگ را به من نشان دادند. وقتی فیلم را دیدم گفتم من نیستم، شبیه من است، اما من نیستم. نزدیکتر که نگاه کردم بیشتر دیدم که دزد دوستم فرامرز است. به آنها گفتم دزدشان آن طرف مرز است، من را آزاد کنید. بعد از اینکه فهمیدند اشتباه می کنند، من را رها کردند، اما آنها را به خاطر می آورم. آدم ربایی و من یک شکایت دارم.

در پی شکایت این مرد، بازپرس جنایی دستور تحقیقات و شناسایی صاحب خانه و پارکینگ محل انتقال شاکی را صادر کرد. این متهم در نهایت به دادسرای جنایی احضار شد و در جلسه تحقیقات گفت: چند روز قبل از آن حادثه خودروی من را از پارکینگ منزلم به سرقت بردند. وقتی دنبال دزد گشتم همسایه گفت ما دلیلی برای شکایت نداریم باید به او زمان بدهیم تا دزد را پیدا کند.

عکسی از دوربین گرفتیم و به او دادیم، بعد از دو سه روز پرسه زدن در محل و پارک اعلام کرد که دزد را پیدا کرده است. انصافاً او هم شبیه بود، بنابراین به سراغش رفتیم و او را به پارکینگی که از آنجا دزدیده بودند بردیم. از او خواستم ماشین را به من پس بدهد. اما مرد گفت فردی که در فیلم حضور دارد دوستش فارمرز است.

با اظهارات متهم، پلیس آگاهی شاکی پرونده را از وی خواست تا با فرمرز ملاقات کند و وی را دستگیر کرد. پس از دستگیری فرمرز، معلوم شد که وی یک سارق سابقه دار است که مدتی پیش آزاد شده بود. فرامرز به سرقت خودروی مورد نظر اعتراف کرد و گفت: به طور خاص خودروهای پژو 206 را سرقت می کنم پس از آزادی، چهار یا پنج فقره سرقت انجام داده ام.

این دزد کهنه کار درباره شگرد خود نیز گفت: معمولا در پارک ها حواسم به مردم است یا افرادی که سوئیچ خودرو را روشن می کنند را شناسایی می کنم. در آخرین سرقت هم همین اتفاق افتاد. مرد گمشده به پارک رسیده بود و موبایلش را از جیبش درآورد و همزمان سوئیچش افتاد. سپس به دنبال او تا خانه اش رفتم و حدود 10 یا 20 دقیقه منتظر ماندم. یکی از همسایه ها می خواست برود بیرون، من بلافاصله داخل شدم و ماشین را دزدیدم.

این جنایتکار جانباز در پایان گفت: اموال قابل فروش خودرو را باز کردم و چند خیابان آن طرفتر رها کردم.

به این ترتیب ماموران به سمت خودرو رفتند و بنا به دستور بازپرس رسیدگی به این پرونده در حالی ادامه دارد که مرد مفقود شده باید رضایت شاکی را بابت آدم ربایی و ضرب و جرح جلب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.