افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آخوندی: آنچه از وزارت ورزش انتظار داریم آرامش استقلال و پرسپولیس است

  • کد خبر : 23912

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: امیدواریم وزارت ورزش اجازه حاشیه سازی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ندهد زیرا هواداران نگران این موضوع نباشند. محمد آخوندی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات “کهرمان شهر 2” که به همت شهرداری تهران و به میزبانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما نماینده مردم تهران هستیم […]

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: امیدواریم وزارت ورزش اجازه حاشیه سازی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ندهد زیرا هواداران نگران این موضوع نباشند.

محمد آخوندی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات “کهرمان شهر 2” که به همت شهرداری تهران و به میزبانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما نماینده مردم تهران هستیم و با توجه به اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس متعلق به تهران هستند. ، ما روی هر دو باشگاه حساس هستیم و پیشرفت آنها را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: این دو باشگاه باید به گونه ای اداره شوند که هواداران نگران نباشند. امیدواریم از وزارت ورزش اجازه ندهند حاشیه در این دو باشگاه حاکم شود.

آخوندی درباره اینکه ورزشگاه کاظمی و امام رضا (ع) به سرخابی ها واگذار می شود، گفت: این موضوع طی تفاهم نامه ای مطرح شده و اگر مشکلی در روند کار وجود نداشته باشد به زودی نهایی می شود. با توجه به اینکه شهرداری تهران در نظر دارد از 40 هکتار از مجموعه ورزشی تختی برای احداث بزرگراه شوشتری و پایانه مترو استفاده کند، مقرر شد دو مجموعه کاظمی و امام رضا (ع) به وزارت ورزش و ورزش استان واگذار شود. تهران. مشکل در مراحل پایانی است.

عضو شورای شهرداری تهران افزود: البته موارد دیگری نیز وجود داشت اما به دلیل اهمیت موضوع، دو ورزشگاه مذکور در دستور کار قرار گرفته و پس از مرحله کارشناسی و قیمت گذاری، با توافق نهایی نهایی خواهد شد. . وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.