افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

آخرین وضعیت نهضت مسکن ملی اعلام شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 189175
آخرین وضعیت نهضت مسکن ملی اعلام شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: هر ساله سیاست های اعتباری بانک توسط واحد اعتبار تنظیم می شود و سپس در معرض نظرات ادارات مختلف قرار می گیرد. از آنجایی که انبوه سازان مسکن نقش مهم و کلیدی در چرخه تولید مسکن دارند، طبیعتا باید نظر آنها را […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: هر ساله سیاست های اعتباری بانک توسط واحد اعتبار تنظیم می شود و سپس در معرض نظرات ادارات مختلف قرار می گیرد. از آنجایی که انبوه سازان مسکن نقش مهم و کلیدی در چرخه تولید مسکن دارند، طبیعتا باید نظر آنها را جویا شویم.

فاضلیان با بیان اینکه کسانی که در حجم بالایی مسکن تولید می کنند و تکنولوژی روز ساخت و ساز را در نظر می گیرند باید امکانات و امکانات کافی داشته باشند، گفت: باید نظر جامعه تولیدکننده مسکن را بشنویم و به نوعی سیاست ها را تعدیل کنیم. .که نیازهای شما را برآورده می کند.

معاون اعتبارات و عضوهیئت مدیره بانک مسکن تصریح کرد: سه عنصر تمرکز بر کاهش هزینه، افزایش سرعت ساخت و ساز و افزایش کیفیت ساخت در تولید انبوه مسکن موثر است. همه کسانی که می توانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان در جامعه انبوه واحدهای مسکونی بسازند، جایگاه ویژه ای در سیاست گذاری ما در بانک خواهند داشت.

وی ادامه داد: شعار اساسی دولت نهضت ملی مسکن است و بانک مسکن برای رسیدن به این هدف از تمام دانش و تجربه این سال ها استفاده کرده است. تا امروز بیش از 321 هزار مسکن از ابتدای نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک منعقد شده و 140 قرارداد منعقد شده است.

به گفته فاضلیان، عمده چالش‌های انبوه‌سازان که در این جلسه مطرح شد، مربوط به ساختار اجرایی پروژه‌ها بود و از این حیث بر اساس طرحی که حاتم در حال حاضر در حال بررسی آن است، با انتشار مبلغ سه تلاش می‌شود. اطمینان حاصل شود که تاسیسات بر اساس نیازهای پروژه در حال ساخت انجام می شود. در حال حاضر این قطعه در 4 مرحله پرداخت می شود و بر اساس تحقیقات در حال انجام می توانیم برای انبوه سازانی که در حال صنعتی شدن هستند مبلغ نصب را افزایش داده و هزینه نصب را در مدت زمان کوتاه تری پرداخت کنیم.

وی گفت: بر این اساس انبوه سازانی که واحد را در زمان کمتری ساخته و به صورت اقساطی می فروشند می توانند در دایره حمایت قرار گیرند. این تسهیلات در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار خواهد گرفت که پس از تکمیل اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.