افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

آخرین وضعیت میزبانی ایران در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191877
آخرین وضعیت میزبانی ایران در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

مهدی مبینی در گفتگو با خبرنگار بیشتر وی در خصوص فهرست نهایی کشورهای شرکت کننده در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا که از 8 تا 30 بهمن ماه سال جاری در مجموعه آفتاب القلاب برگزار می شود، گفت: تاکنون 28 کشور آمادگی خود را اعلام کرده اند، اما لیست نهایی اعلام خواهد شد. در 13 […]

مهدی مبینی در گفتگو با خبرنگار بیشتر وی در خصوص فهرست نهایی کشورهای شرکت کننده در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا که از 8 تا 30 بهمن ماه سال جاری در مجموعه آفتاب القلاب برگزار می شود، گفت: تاکنون 28 کشور آمادگی خود را اعلام کرده اند، اما لیست نهایی اعلام خواهد شد. در 13 فوریه اعلام شد. این مسابقات فرصتی ویژه برای ورزشکاران کشورمان به ویژه بانوان است تا بتوانند رقابت خوبی با سایر رقبای خارجی داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مسابقات، هر کشور حق استفاده از 2 ورزشکار در رشته های مختلف را دارد، اما از آنجایی که ایران میزبان مسابقات است، می تواند در هر رشته با 3 ورزشکار شرکت کند که به تنهایی امتیاز ویژه ای خواهد داشت. امتیاز برای ما

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: کیفیت مسابقات داخل سالن در مسابقات قهرمانی آسیا واقعاً بالاست زیرا قهرمانان جهان و قهرمانان بازی های آسیایی در این رویداد شرکت می کنند و همچنین ثبت نام مسابقات جهانی نیز توزیع می شود و سهمیه المپیک نیز خواهد بود. در این مسابقات.”

مبینی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم بهترین میزبان را داشته باشیم، گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان حمایت خوبی دارد و با بودجه به ما کمک کرد تا این رویداد هر چه بهتر برگزار شود. کمیته ملی المپیک هم قول هایی داده است اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی همچنین آخرین وضعیت بازسازی مجتمع تخصصی آفتاب الخبال را تشریح کرد و گفت: تاکنون 80 درصد کار را انجام داده ایم و هفته آینده با آمادگی کافی کف تارتان پلازا را برای میزبانی این رویداد آسیایی اجرا می کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که چه جوایزی برای مدال آوران در نظر گرفته شده است، گفت: در این مسابقات جوایز خاصی وجود ندارد و فقط جوایز و مدال خواهیم داشت اما برای سه نفر اول در هر رشته. ، پاداشی در نظر گرفته ایم که هنوز مشخص نیست. البته این جایزه ویژه فقط شامل ورزشکاران کشورمان می شود. میزان پاداش ها در پایان هفته جاری و در جلسه شورای فنی تعیین می شود.

مبینی در پایان درباره ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در این مسابقات گفت: در حال حاضر درگیر مسابقات انتخابی هستیم و پس از پایان این مسابقات اسامی شرکت کنندگان را اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.