افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 314439
آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

شهید کاظمی مدیرعامل و پیمانکار ورزشگاه وضعیت فعلی محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد. مجید اصغربیگی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که باشگاه، کادر فنی و بازیکنان از وضعیت چمن رضایت داشته باشند تا این تیم به نتیجه برسد. […]

شهید کاظمی مدیرعامل و پیمانکار ورزشگاه وضعیت فعلی محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد.

مجید اصغربیگی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که باشگاه، کادر فنی و بازیکنان از وضعیت چمن رضایت داشته باشند تا این تیم به نتیجه برسد. از کیفیت بالای چمن و برنامه های تاکتیکی و فنی تیم بهره مند شده و بازیکنان را وارد عمل می کند.
اصغر بیگی گفت: پیش از آغاز تمرینات این تیم در فصل جدید، چمن ورزشگاه شهید کاظمی آماده میزبانی از برنامه های تمرینی و دیدارهای دوستانه این تیم بود.
و افزود: با حضور مربی خارجی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس و بازدید از شرایط چمن ورزشگاه، با واکنش جالب کارلوس گاریدو مواجه شدیم. با وجود اینکه از وضعیت چمن و تراکم آن ابراز رضایت کرد، برنامه های تمرینی را آغاز کرد. سرمربی پرسپولیس پس از انجام تمرینات و بازی های دوستانه و تصمیم به اردوی خارج از کشور، بسیار مشتاق بود تا اردوها و برنامه های آماده سازی در این زمینه را دنبال کند اما با هماهنگی باشگاه و کادر فنی و همچنین شرایط جوی. . و شدت گرما، تصمیم گرفته شد که تیم در ترکیه به کار خود ادامه دهد و شرایط جوی بهتری وجود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت پیمانکاری در ادامه خاطرنشان کرد: پس از سفر تیم به ترکیه، طبق برنامه ریزی انجام شده، زمین را احیا و چمن را تقویت کردیم و شرایط جدیدی را ایجاد کردیم، کیفیت و تراکم چمن را بررسی کردیم و با توجه به شرایط اقلیمی. شرایط و گرمای شدید و نامتعارف در فصل تابستان و همچنین نوسانات و رطوبت نامتعارف، بیماری های قارچی و باکتریایی، عوامل زنگ چمن و غلبه علف های بومی بر علف های موجود و ویروس ها از مشکلاتی بود که داشتیم. ما با آنها مواجه شدیم و توانستیم با راهکارهای اساسی به آنها رسیدگی کنیم و کیفیت چمن را ارتقا دهیم.
اصغر بیگی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که با آن مواجه شدیم رشد بی رویه چمن بود و با استفاده از روش های مناسب توانستیم جلوی رشد بیش از حد چمن را بگیریم تا به یکنواختی و تداوم چمن کمک کنیم. در هر صورت با تلاش مستمر توانستیم زمین چمن بسیار باکیفیتی را برای ادامه و ادامه تمرینات و برنامه های تیم آماده کنیم تا در ادامه مسابقات مشکلی نداشته باشیم.
وی در پایان در خصوص زمین تمرین کمکی و برنامه باشگاه برای ساخت زمین تمرینی مجاور آن در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: برنامه ریزی ها در این زمینه در دست بررسی و اقدام است و امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شود. که بتوانیم خدمات بیشتری را به کادر فنی ارائه دهیم و تیم بسازیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)