افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

آخرین وضعیت جاده های شمال / رانندگان مراقب باشند

  • کد خبر : 187192
آخرین وضعیت جاده های شمال / رانندگان مراقب باشند

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانتاب، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی تمامی راه های مواصلاتی استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر باز است. ترافیک اکنون در این مسیرها عادی و روان است. وی گفت: سطح […]

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانتاب، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی تمامی راه های مواصلاتی استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر باز است. ترافیک اکنون در این مسیرها عادی و روان است.

وی گفت: سطح جاده های کوهستانی استان به دلیل برف و باران اینکه از رانندگان بخواهیم این مسیرها را با سرعت مطمئنه و به ویژه با تجهیزات زمستانی طی کنند، لغزنده است. زنجیر آوردن

سرهنگ جهان تاب گفت: رانندگان از توقف در محورهای کوهستانی استان به ویژه کندوان و هراز خودداری کنند زیرا احتمال ریزش سنگ و رانش زمین در این محورها وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران رعایت نکردن حق تقدم، صحبت با تلفن همراه، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و رانندگی با شانه خاکی را از جمله تخلفات منجر به تصادف برشمرد و گفت: پلیس با قاطعیت برخورد می کند. با این گونه تخلفات و در صورت ثبت تخلف عامل حادثه، خودروی راننده متخلف به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود و برای گواهینامه رانندگی متخلف نمره منفی درج می شود.

مسافران و رانندگان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها، انسدادها یا محدودیت های احتمالی ترافیکی و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه یا با شماره تلفن رایگان 141 تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته در وضعیت راه های استان می باشد.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق جاده چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.