افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه 18 آذر

  • کد خبر : 165635
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه 18 آذر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی خزر، اردبیل، البرز مرکزی، خراسان شمالی و رضوی باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بارش ها در سردترین مناطق به صورت برف خواهد بود. از شنبه تا دوشنبه هوای آرام در کشور پیش بینی می شود و فردا […]

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی خزر، اردبیل، البرز مرکزی، خراسان شمالی و رضوی باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بارش ها در سردترین مناطق به صورت برف خواهد بود.

از شنبه تا دوشنبه هوای آرام در کشور پیش بینی می شود و فردا غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می یابد.

بنابراین با بازگشت آلودگی هوا به 9 کلانشهر، فردا و پس فردا شاهد افزایش غلظت آلاینده ها و شاخص آلودگی هوا به سطح ناسالم در شهرهای تهران، کرج، اراک، یزد خواهیم بود. ، تبریز، اصفهان، ارومیه، اهواز و شمنان.

حامد یزدی مهرام مدیرکل مدیریت بحران از بازگشت آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده خبر داد.

حامد یزدی مهر از صدور اخطاریه زرد برای آلودگی هوا از سوی سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر روز جمعه هشتم تا ظهر روز دوشنبه یازدهم آذرماه در جنوب کشور. مناطق میانی و مرکزی استان تهران با روند افزایشی آلاینده‌های هوا و کاهش کیفیت هوا به سطح ناسالم برای گروه‌های حساس.

یزدی مهر یکی از توصیه های همیشگی و مکرر مدیریت بحران در مواقع آلودگی هوا را کاهش ترددهای غیرضروری به ویژه سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی و پرهیز از ورزش و فعالیت های طولانی مدت عنوان کرد. . در فضاهای باز افزود: مدیریت منابع آلاینده های ثابت و متحرک نیز یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران یزدی مهر با اشاره به اینکه با صدور این اخطاریه علاوه بر ابلاغ به تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران، وضعیت آماده باش نیز اعلام شده است، گفت: تمامی شهروندان به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی به ویژه توصیه می شود هوا را آلوده کنند، ماسک بزنند و نوشیدن مایعات به ویژه شیر را فراموش نکنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران، وی در ادامه یکی از اقدامات کاهش آلودگی هوا را دورکردن کارخانه ها از شهرها برشمرد و اظهار داشت: استفاده از سوخت های پاک ضروری است. در کارخانجات صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد. ./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.