افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

آخرین نظرسنجی های سه روز پیش نشان از مشارکت بیش از 70 درصدی دارد

  • کد خبر : 280058
آخرین نظرسنجی های سه روز پیش نشان از مشارکت بیش از 70 درصدی دارد

رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه «وزارت کشور مشکلی با برگزاری الکترونیکی انتخابات ندارد»، گفت: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مشکلی نداریم و زیرساخت ها وجود دارد، اما این توافق نامه ای بین وزارتخانه است. کشور و شورای نگهبان». بستگی دارد. به گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی رئیس کمیته امنیت انتخابات […]

رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه «وزارت کشور مشکلی با برگزاری الکترونیکی انتخابات ندارد»، گفت: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مشکلی نداریم و زیرساخت ها وجود دارد، اما این توافق نامه ای بین وزارتخانه است. کشور و شورای نگهبان». بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور شامگاه پنجشنبه 19 خرداد 1403 در بازدید از ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: : از نظر امنیتی با برگزاری الکترونیکی انتخابات مشکل داریم. ما انتخابات نداریم و زیرساخت ها وجود دارد اما این موضوع بستگی به توافق وزارت کشور و شورای نگهبان دارد.

وی با تاکید بر اینکه «از نظر وزارت کشور، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مشکلی ندارد»، گفت: قرار بود این انتخابات منحصراً برای انتخابات 1404 برگزار شود، اما به عنوان آقای شاهچراغی رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی کشور. وی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی وزارت کشور آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد. به اندازه ای که الان آماده اید، آماده اید.

رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور درباره وضعیت امنیتی انتخابات پیش رو نیز گفت: تاکنون مشکل امنیتی نداشته ایم و نخواهیم داشت و بر اساس بررسی های روزانه برآورد ما این است که انتخابات 17 تیرماه پرشور خواهد بود. رقابتی، سالم و با ایمنی کامل

میرا احمدی در خصوص پیش بینی ها در مورد میزان مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی که وزارت ارشاد برای ما ارسال کرده است تا سه روز پیش میزان مشارکت بالای 70 درصد بوده است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که امروز به دلیل نداشتن شرایط اولیه نتوانسته اند برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثبت نام کنند، گفت: تعداد کسانی که واجد شرایط نبودند را نمی دانم اما بر اساس آن چه بوده است. از طریق سامانه تحقیق فرجا، حدود 20 نفر به مرحله بررسی سوابق بد رسیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.