افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
9

آخرین نسخه Bitmoji Drop اسنپ چت دارای محصولات انحصاری آدیداس است، اما برچسب قیمتی نیز دارد.

  • کد خبر : 3653
آخرین نسخه Bitmoji Drop اسنپ چت دارای محصولات انحصاری آدیداس است، اما برچسب قیمتی نیز دارد.

اسنپ ​​چت امروز اعلام کرد که با آدیداس همکاری می کند تا Bitmoji Fashion Drop جدید را راه اندازی کند و به کاربران امکان دسترسی به کالاهای انحصاری را برای مدت محدودی بدهد. این مشارکت به کاربران اجازه می دهد تا از Snap Tokens برای خرید یک ژاکت مخصوص آهنگ آدیداس برای Bitmoji خود استفاده […]


اسنپ ​​چت امروز اعلام کرد که با آدیداس همکاری می کند تا Bitmoji Fashion Drop جدید را راه اندازی کند و به کاربران امکان دسترسی به کالاهای انحصاری را برای مدت محدودی بدهد. این مشارکت به کاربران اجازه می دهد تا از Snap Tokens برای خرید یک ژاکت مخصوص آهنگ آدیداس برای Bitmoji خود استفاده کنند.

Snap Tokens را که برای اولین بار در سال 2020 معرفی شدند، می‌توانید با کلیک بر روی نماد نمایه خود و اسکرول کردن به سمت «Tokens Snap من» در برنامه Snapchat خریداری کنید. شما می توانید 80 توکن با قیمت 0.99 دلار، 250 توکن با قیمت 2.99 دلار، 500 توکن با قیمت 4.99 دلار یا 1100 توکن با قیمت 9.99 دلار خریداری کنید. کاربران می توانند با استفاده از 250 توکن اسنپ، کت آدیداس را درخواست کنند. شما تا جمعه فرصت دارید ژاکت مخصوص پیست آدیداس “Into The Metaverse” را دریافت کنید.

توکن‌های اسنپ در حال حاضر می‌توانند برای هدایایی برای ارسال به سازندگان یا برای کالاهای دیجیتال در بازی‌ها استفاده شوند. با این بیت‌موجی دراپ جدید، کاربران می‌توانند از توکن‌های خود برای باز کردن قفل کالاهای انحصاری بیت‌موجی خود استفاده کنند.

اگرچه این اولین باری نیست که اسنپ چت Bitmoji Drop را اجرا می کند، اما این اولین باری است که کاربران باید از توکن ها برای ادعای یک مورد در Bitmoji Drop استفاده کنند. این شرکت اولین Bitmoji Drop خود را در ماه سپتامبر راه اندازی کرد و به کاربران این فرصت را داد تا یک جفت کفش ورزشی انحصاری دیجیتال Air Jordan 2 Balvin را درخواست کنند. اسنپ ​​می گوید که بیش از دو میلیون نفر قبل از بسته شدن پنجره Drop ادعای کالاهای دیجیتال انحصاری را داشتند. اسنپ ​​با این جدیدترین دراپ بیت‌موجی شرط‌بندی کرده است که برخی از مردم مایلند برای کالاهای انحصاری بیت‌موجی خود پول بپردازند. اگر افراد زیادی مایل به پرداخت باشند، راه جدیدی برای درآمدزایی اسنپ باز خواهد شد.

Bitmoji x Adidas

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

از اکتبر 2022، اسنپ چت روزانه 363 میلیون کاربر فعال دارد. اگر فقط دو میلیون کاربر ادعای Bitmoji Drop رایگان را داشته باشند، جالب خواهد بود که ببینیم چه تعداد از کاربران با استفاده از 250 توکن ادعای کت آدیداس را دارند.

دیوید روزنبرگ، مدیر استراتژی بیت‌موجی در اسنپ، در بیانیه‌ای گفت: «ما از معرفی این اولین بیت‌موجی دراپ در نوع خود با همکاری آدیداس بسیار هیجان‌زده هستیم. «باز کردن تجربه‌های جدید Bitmoji Fashion فرصتی هیجان‌انگیز برای اسنپ چت‌ترها برای دسترسی به مد دیجیتال انحصاری و بیان هویت دیجیتال منحصربه‌فرد خود و مرز جدیدی برای مشارکت برندهای نوآورانه در مقیاس Bitmoji ارائه می‌دهد.»

کاربران می توانند با کلیک بر روی نماد نمایه خود و ضربه زدن بر روی بنر Adidas Bitmoji Drop، ژاکت مخصوص آهنگ آدیداس را برای Bitmoji خود دریافت کنند. از آنجا، برای استفاده از Tokens برای دریافت ژاکت، باید روی “claim and wear” ضربه بزنید. سپس ژاکت به لباس آواتار شما اضافه می شود و در “کمد من” ذخیره می شود. اگر توکن‌های کافی برای درخواست ژاکت ندارید، از شما خواسته می‌شود که از طریق Apple Pay یا Google Pay بیشتر در Token Shop خریداری کنید.

با توجه به اینکه آواتارهای Bitmoji اسنپ بسیار محبوب هستند، منطقی است که این شرکت از آنها برای پیشبرد پیشروی خود در تجارت الکترونیک استفاده کند، و قطره های انحصاری پولی مرحله جدیدی از تجارت الکترونیک را به برنامه می آورد.

اسنپ ​​و آمازون در خرید AR در برنامه Snapchat، در ابتدا برای عینک، شریک می شوند

آخرین نسخه Bitmoji Drop اسنپ چت دارای محصولات انحصاری آدیداس است، اما برچسب قیمتی توسط آیشا مالیک وجود دارد که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.